התקנת אינטרקום לבית

התקנת אינטרקום לבית

אצל עידן מערכות תקשורת ניתן לרכוש מגוון של מכשירים וביניהם גם מערכת של אינטרקום טלוויזיה – המאפשרת זיהוי בצילום וידאו בנוסף לזיהוי הקולי – מה שמצמצם משמעותית את הטעויות בזיהוי. גם מערכת שכזאת עלולה להתקלקל מדי פעם – וכדאי למהר ולתקן אותה על מנת ליהנות מכל היתרונות שברכישת מערכת בעלת יכולות כפולות, ולאפשר גם צילום תמונה וגם השמעת קול באותו מכשיר.

התקנת אינטרקום בשנים הקודמות הייתה נהוגה בעיקר בבניינים או בתי יוקרה,אך עם התקדמות הטכנולוגיה והגדילה העצומה בהיצע,ירדו המחירים של מערכות האזעקה ונעשו נגישים כמעט לכל בית אשר מבקש לחוש תחושת ביטחון ושלווה.

התקנת אינטרקום לבית פרטי מאפשר סינון ראשוני של גורמים לא רצויים עוד לפני החדירה למרחב הפרטי של הדייר וזיהוי הגורם ע"י מצלמות המותקנות בחלק ממכשירי האינטרקום.על מנת לחוש ביטחון מושלם רצוי להתקין מערכת אזעקה בנוסף לאינטרקום על חלונות ופתחים רחבים ועל חניה חיצונית ופרטית במידה ויש.

האינטרקום מותקן על ידי בעל מקצוע אשר ידע לספק ייעוץ אישי לבחירת מערכת האזעקה המתאימה ביותר לבית או לעסק.

 
למה לבחור בעידן מערכות תקשורת  אנו עוסקים בשיווק ייעוץ והתקנת מערכות מיגון והתראה (מערכות במתח נמוך). לעידן מערכות תקשורת מערכות אבטחה ניסיון בתחום המיגון וביצוע פרויקטים מורכבים. אנו מספקים ללקוח פתרון משלב התכנון ועד שלב הביצוע עם דגש על מקצועיות ואיכות.

התקנת אינטרקום לבית

המותקנת  היא מערכת EROCAM 

  • פנל חיצוני מתכתי, מעוצב, מרשים ויוקרתי
  • אנטי ונדלי מוגן מים בעל עמידות לחמצון ולשריטות
  • פתיחת הדלת באמצעות קודן
  • עיצוב מרשים ויוקרתי במיוחד
  • מתאים להתקנה חיצונית ע"ג גדר אבן או מתכת (אלומיניום / ברזל) בסמוך לשער הכניסה
  • פנל אינטרקום מצלמה משולב מקודד מואר בתאורת לד כחולה לפתיחת שער כניסה
  • הפנל החיצוני כולל מצלמה צבעונית ברזולוציה גבוהה במיוחד 
  • המצלמה מותאמת לתנאי תאורה נמוכים ובעלת תאורת לד לבנה לראיית לילה
  • הפעלה ידידותית ופשוטה
  • התקנה קלה ופשוטה
  • הוראות התקנה ותפעול מלאות בעברית
  • מסך LCD פנימי צבעוני שטוח ומעוצב בצבע לבן עם כפתורי מגע, בעל צריכת חשמל נמוכה במיוחד
  • ניתן לבצע שיחה יזומה ופתיחה מהמסך ישירות ליחידה החיצונית
  • ניתן להוסיף מתאם לקו טלפון או מסך פנימי נוסף

 

התקנת אינטרקום לבית

התקנת אינטרקום לבית

  • התקנת אינטרקום לבית

    התקנת אינטרקום לבית

  • יישומים: אינטרקום לשער , אינטרקום לבית פרטי , אינטרקום לדלת כניסה , 
    אינטרקום טלויזיה, אינטרקום למשרד
     

מידות היחידה החיצונית (מערכת אינטרקום מצלמה EROCAM):

גובה: 200mm
רוחב: 86mm
עומק: 35mm
 

מבנה הפנל החיצוני, אינטרקום מצלמה EROCAM:

התקנת אינטרקום לבית

התקנת אינטרקום לבית

התקנת אינטרקום לבית

התקנת אינטרקום לבית

 פונקציות מסך אינטרקום מצלמה EROCAM:

התקנה של אינטרקום לבתים פרטיים נדרשת בעיקר כדי לראות ולשמוע מי מגיע אל פתח הבית, כך גם בבנייני מגורים משותפים ובבתי עסק, ההבדל הוא רק במורכבות מערכת האינטרקום. כמובן שעבור בניין מגורים משותף ישנה מערכת מורכבת יותר שמאגדת את כל גרי הבניין אל אינטרקום אחד שמווסת את פניות הבאים והשבים היישר אל הדייר הרלוונטי להם.

לא נדרש משהו מיוחד כדי לתחזק מערכות אינטרקום, החיבור הראשוני שתעשה עבורכם חברת עידן מערכות תקשורת יהא זה בו תשתמשו כדרך קבע, אין צורך בטעינות או בחיבורים נוספים, האינטרקום עובד באופן רציף כל עת שמסופק לו חשמל.

חברת עידן מערכות תקשורת מובילה את מהפכת המיגון בישראל על ידי שירות איכותי ומקצועי, על ידי שימוש במערכות המובילות והחדישות ביותר ובעיקר על ידי התאמת המוצר לצורכי הלקוח. להבדיל משיטות אחרות בהם מוכרים ללקוח מוצר ותו לו, במקרה זה בוחרת החברה להקשיב לצורכי הלקוח ולעשות התאמה מושלמת של השירות לצרכיו האישיים ובכך לספק לו מוצר מתאים. ההבדל הזה הוא זה שמייצר לחברת עידן מערכות  תקשורת עוד ועוד לקוחות מרוצים ששמחים לחזור אל החברה בכל עת ולצרוך שירותים נוספים.

אם אתם מתגוררים בבניין רב קומות, סביר להניח שבחירת המערכת שתותקן בכניסה התבצעה על ידי הקבלן עוד בתהליך הבנייה. למרות זאת, בבניינים רבים מגיעים להחלטה שצריך להחליף את המערכת הקיימת בגלל תקלות חוזרות ונשנות או פשוט בגלל שהיא כבר מיושנת, ואז הבחירה של המערכת חדשה מתבצעת בדרך כלל על ידי נציגי ועד הבית. הבחירה של מערכת המיועדת להתקנה בכניסה לבית פרטי מתבצעת בדרך כלל על ידי בעלי הבית עצמם, היכולים להיעזר בקבלן ובבעלי המקצוע השונים על מנת לקבל המלצות.

כשמעוניינים להחליף מערכת קיימת באחרת, מומלץ מאוד לפנות לחברה המתמחה בשיווק מערכות התקנת אינטרקום  מתקדמות, ולהתייעץ עם צוות העובדים המקצועי על מנת לבחור במכשיר הטוב ביותר והמתאים ביותר לצורכיכם.

התקנת אינטרקום לבית פרטי

בתי קרקע עם חצר הם מטרות נוחות עבור מגוון רחב של גורמים עברייניים. כבר מבחינה תודעתית, האינטרקום משמש גורם מרתיע כמו שהוא הופך את דיירי הבית מוגנים יותר על ידי הקניית שליטה על האנשים הנכנסים לשטח הבית.

מעבר לכך, בתים פרטיים עם גדר ושער משאירים לעיתים קרובות את השער לא נעול על מנת לאפשר כניסה של אורחים, שליחים וכדומה. התנהלות זו מובילה לטווחי זמן ארוכים שבמסגרתם הדרך אל בית פרוצה עבור כל מי שמעוניין להיכנס. אינטרקום לבית פרטי מאפשר לך ולכל בני המשפחה שלך לסגור את השער ולפתוח אותו בקלות מבלי לצאת מהבית. מערכות האינטרקום המתקדמות שלנו יכולות לעבוד בסינרגיה עם מערכת האזעקה שלך ובכך להעלות את רמת האבטחה של הבית בצורה משמעותית.

כיצד בוחרים את החברה להתקנת אינטרקום לבית

בעת בחירת החברה אשר תתקין עבורך את האינטרקום לבית, חשוב מאוד שלא להתפשר על הניסיון והמוניטין של החברה. התקנה חובבנית של האינטרקום מובילה, במקרים רבים, לתקלות רבות ולהתקנה של מערכות אשר אינן מתאימות לאופי השימוש של הדיירים. חברה בעלת ניסיון תוכל לספק לך אחריות, להתקין את המערכת האידיאלית עבורך ולתת לך מענה במקרים של תקלות בעתיד.

התקנת אינטרקום לבית

ישנם מספר סוגים בסיסיים של מערכות אינטרקום ומערכות אזעקה כריזה ואזעקות עבור שימוש בייתי, כאשר הסוגים הכלליים והנפוצים ביותר הם המערכות הקוויות והמערכות האלחוטיות. עם מערכת אינטרקום כריזה ואזעקות ניתן לשלוח ולקבל הודעות וכמובן לקבל שיחות דרך מרכזיות טלפון, לענות לפעמון, לעקוב על הנעשה בחדרים באמצעות מצלמות אבטחה ואף להפעיל את האזעקה.

יש לזכור שעל מנת שהמערכת תעבוד כמו שצריך, יש לא מעט גורמים טכניים שיש לקחת בחשבון. ניתן כמובן להתקין את המערכת באופן עצמאי, אולם כדאי מאוד לבקש ממתקין מקצועי לבוא ולבצע את העבודה עבורך. תוכל לבקש שירות התקנה מכל חברה המספקת מערכות אינטרקום כריזה ומערכות אזעקה ביתיות. אחרי הכל, מערכת אשר לא הותקנה כיאות, לא תהיה שווה את הכסף שהשקעת בה.

הדבר החשוב שעליך לזכור בכל הנוגע לשימוש מערכות אינטרקום כריזה ואזעקות ביתית הוא כי המערכת הותקנה כמו שצריך מלכתחילה. לא משנה איזה סוג מערכת אתה רוכש, דאג לקרוא לעומק את הוראות ההתקנה והשימוש ולהבין היטב את אופן הפעולה של המערכת בטרם אתה ניגש להתקין אותה. כפי שצוין לעיל, אם אינך יכול להתקין בעצמך, עדיף לפנות למתקין טכנאי אינטרקום מקצועי. גם אם החלטת לבצע את העבודה בעצמך, ונראה כי המערכת פועלת כשורה, מומלץ להזמין מתקין מקצועי על מנת לוודא שהכל מחובר ומחווט כהלכה.

לכן מומלץ להזמין מתקין אינטרקום לבית מחברה בעלת ניסיון שנותנת שירות גם לאחר ההתקנה 

יש לכם בעיה באינטרקום ומחפשים חברה מקצועית להתקנת אינטרקום לבית? צרו איתנו קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ