התקנת אינטרקום לעסק

התקנת אינטרקום לעסק

 עידן מערכות תקשורת מתקינה  את הציוד בביתו של הלקוח ואנו  דואגים  למחשבה לא מעטה במיוחד בעידן המודרני בו האינטרקום אינו רק אסופה של שפופרות וחייגנים אלא שפופרות וחייגנים שנראים טוב ותורמים באופן מכריע לעיצוב הבניין. מערכות אינטרקום השתכללו גם באופן פעולתם שנהפך עם השנים ליותר משוכלל ומודרני: הכפתורים עשויים אלומיניום, לוח המספרים זוהר בלילה, וכן האינטרקום עשוי, אך לא חייב, להכיל גם מצלמה דרכה הדייר יכול להשקיף על המתקשר לדלתו.

 אחד הפריטים החשובים ביותר בכל עסק ובית הוא מערכת האינטרקום ולכן חשוב לבחור את המערכות הטובות ביותר, בהתאם לצרכיכם.

מערכת אינטרקום אלחוטית היא מערכת המבוססת על תקשורת אלחוטית ללא כבלים בין כמויות האינטרקום השונות

המערכת האלחוטית של עידן מערכות תקשורת מאפשרת גמישות רבה כולל שליטה דרך הטלפון החכם ומחירים טובים.  חברה בעלת ניסיון עשיר ורמה אחת מעל כולם 

התקנת אינטרקום לעסק    עובדים עם המערכת האדפטיבית והמהימנה ביותר בשוק כיום, מערכת המותאמת לעסקים קטנים וגדולים, המאגדת בה שלל אופציות לפי הצרכים והנתונים שהוגדרו מראש, כאשר כמובן שתמיד אפשר לעדכן ולשנות – בשביל זה אנחנו אתכם בתחזוקה שוטפת לאורך הדרך. עם מערכת בקרת הכניסה של VISSIONET אין הגבלה לכמות ניהול הדלתות, היא ניתנת לסנכרון מול מצלמת ה- IP לכניסה אוטומטית, מערכת שניתנת לניהול באמצעות תוכנה ממוחשבת, 

מה זה בעצם מערכת בקרת כניסה?

מערכת בקרת כניסה היא כלי רב עוצמה המתחבר ישירות למערכת האזעקה ומאפשר שליטה מלאה על סביבת העבודה, העובדים, הרשאות כניסה זמניות. כל מערכות בקרת הכניסה מורכבות מתוכנה + בקרים + קוראים.

  • מאפשרות הגבלת גישה לאזורים ספציפיים
  • מעקב בזמן אמת על מיקום הימצאותו של עובד מסוים ודיווחים על מיקומים של עובדים
  • תוכנה המדווחת ומשדרת בזמן אמת כמפה ויזואלית / גרפית / תמונת מפה / רשומה
  • פתוחה למספר בלתי מוגבל של משתמשים, מנהלים, קבוצות ביטחון ואזורי זמן
  • מדווחת על פריצה במקרים של ניסיון כניסה בלתי מאושר
  • סיווג קבוצות בהתאם ללוח השנה, הרשאות שונות, קבוצות סיווג מעבר לרמת הארגון, הגדרות זמניות (תוקף של יום עד חודש)
  • מערכת המסוגלת ללכוד תמונה ולהציגה באמצעות מצלמת ה- IP און ליין
  • שולחת הודעות אימייל
  • מנפיקה דוחות ודיווחי ביקורים מורשים מאפשרת ייבוא אוטומטי מתוזמן של מאגרי הנתונים האישיים
  •  

התקנת אינטרקום לעסק בשנים הקודמות הייתה נהוגה בעיקר בבניינים או בתי יוקרה עם התקדמות הטכנולוגיה והגדילה העצומה בהיצע ירדו המחירים של מערכות האזעקה ונעשו נגישים כמעט לכל בית אשר מבקש לחוש תחושת ביטחון ושלווה.

התקנת אינטרקום בבית הפרטי מאפשר סינון ראשוני של גורמים לא רצויים עוד לפני החדירה למרחב הפרטי של הדייר וזיהוי הגורם ע"י מצלמות המותקנות בחלק ממכשירי האינטרקום  על מנת לחוש ביטחון מושלם רצוי להתקין מערכת אזעקה בנוסף לאינטרקום על חלונות ופתחים רחבים ועל חניה חיצונית ופרטית במידה ויש.

 

האינטרקום מותקן על ידי בעל מקצוע אשר ידע לספק ייעוץ אישי לבחירת מערכת האזעקה המתאימה ביותר לבית או לעסק.

בית הפרטי שלנו, הוא המקום המוגן והבטוח בעבור כל אחד מאתנו. אנחנו משקיעים לא מעט ברמת האבטחה שאנחנו מקצים לסביבת המחיה שלנו וכיום, בשל ההתפתחות הטכנולוגית המשמעותית של השנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר פתרונות איכותיים שהיו נגישים עד לא מזמן רק לסביבה העסקית.

אחד מהפתרונות היעילים והמתקדמים ביותר מהשוק העסקי שהפך נפוץ יותר ויותר בגזרה הפרטית הוא אינטרקום לבית פרטי, אותו אנו יכולים למצוא כיום במגוון רחב של בתים פרטים, בניינים משותפים ואפילו בדירות מגורים שונות

התקנת אינטרקום לעסק

מכשיר האינטרקום מאפשר לנו לשוחח ולעיתים גם לצפות באדם המבקש להיכנס לתוך ביתנו הפרטי מבלי לאפשר לו גישה ישירה אל תוך מרחב המחיה שלנו. האינטרקום כולל יחידה המשולבת בדלת הכניסה בה ישתמש האדם המבקש להיכנס לבית ואילו בתוך הבית תותקן יחידה נוסף שתאפשר לנו ליצור קשר עם אותו אדם ולברר את הסיבה לשמה הוא מבקש לעבור את דלת הכניסה.

 

מלבד מערכת השמע והיכולת לשלוט בפתיחת דלת הכניסה לבית הפרטי , בחלק מהמקרים יכלול אינטרקום לבית פרטי גם מצלמה שתאפשר לנו לצפות באדם המבקש להיכנס פנימה כך שנוכל להיות בטוחים ככל שניתן באמינותו ולא להשאיר אותה ליד המקרה.

התקנת אינטרקום לעסק

האינטרקום הטכנולוגי המיועד לבית פרטי לא הגיע מהזירה העסקית אל תוך המרחב הפרטי סתם כך. אלא, סיפק מענה לצורך גובר והולך במגזר הפרטי בשנים האחרונות, כאשר תחושת הביטחון של כולנו הולכת ודועכת אט אט ואנחנו מרגישים כי אנחנו זקוקים לשכבת הגנה נוספת בין מרחב המחיה האישי שלנו לבית גורמים שונים המבקשים להרע לנו או לבצע שוד שמטרתו היא גזילת רכושנו.

 

טכנאי אינטרקום יכלו לסייע לנו במקרים בהם נרצה להתקין מערכת של אינטרקום בבית פרטי בכל עת, אך מלבד אפשרות זו נוכל לפנות לטכנאי אינטרקום גם במקרים אחרים בהם נזהה תקלה במערכת השמע, המצלמה או במערכת השליטה בדלת או בשער הכניסה.

ייחודים של טכנאים מקצועיים המתמחים דווקא בעולם האינטרקום אינו כולל רק הכשרה מקצועית בתחום אחד אלא דורש מהם להתמחות במספר תחומים שונים החל ממערכות חשמל, שמע, תקשורת ומערכות נוספות המאפשרות את פעילותה התקינה של מערכת האינטרקום בבית הפרטי

התקנת אינטרקום לבית 

אינטרקום ודלת הכניסה לבית זה הפנים של הבית. מסיבה זו חשוב מאוד שעבודות התקנת אינטרקום יתבצעו כמו שצריך. חשוב מאוד שהעבודה תתבצע ברמת גימור גבוהה עד כמה שניתן.
האינטרקום זה בעצם מה שמאפשר לדיירי הבית לבדוק מי נכנס לבית. בעולם המסוכן שבו אנו חיים, אין מנוס מלסגור את דלת הכניסה הראשית של הבניין. אורחים רצויים פשוט יצלצלו באינטרקום והמארחים שלהם יפתחו להם את דלת הכניסה. ללא מערכת האינטרקום, כל מי שהיה רוצה היה נכנס לבית ללא אבחנה.

למה התקנת אינטרקום היא צעד בטוח

אינטרקום ודלת הכניסה לבית זה הפנים של הבית. מסיבה זו חשוב מאוד שעבודות התקנת אינטרקום יתבצעו כמו שצריך. חשוב מאוד שהעבודה תתבצע ברמת גימור גבוהה עד כמה שניתן.
האינטרקום זה בעצם מה שמאפשר לדיירי הבית לבדוק מי נכנס לבית. בעולם המסוכן שבו אנו חיים, אין מנוס מלסגור את דלת הכניסה הראשית של הבניין. אורחים רצויים פשוט יצלצלו באינטרקום והמארחים שלהם יפתחו להם את דלת הכניסה. ללא מערכת האינטרקום, כל מי שהיה רוצה היה נכנס לבית ללא אבחנה.

בטיחות והשבחת ערך הדירה

לא חסרים מקרים בהם מכורים לסמים ומחוסרי בית תופסים מחסה בתוך בניינים פתוחים. אנשים אלו עלולים להיות מסוכנים, במיוחד לילדים. כדי לסגור את הבניין יש לדאוג להתקנת דלת סגורה בלובי והתקנת אינטרנט. שני המוצאים הללו הם למעשה מוצרים משלימים. לא כדאי להתקין דלת כניסה ללא אינטרקום, כי לא תהיה דרך לפתוח את הדלת לאורחים.
התקנת אינטרקום שבוצעה כראוי תשתלם במיוחד כשתחליטו על מכירת דירה. קונים פוטנציאליים מתחילים לבחון את הדירה לא מפתח הדלת, אלא מהכניסה לבניין. אינטרקום שלא הותקן כראוי, צפוי להוריד כמה נקודות לדירה.

 

לפרטים נוספים צלצלו למומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087  03-5716044

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ