התקנת עידן פלוס

התקנת עידן פלוס 

לפני מספר שנים הרשות השנייה השיקה את שידורי עידן +, ניתן כעת לקלוט אותם בכל בית באמצעות ממיר דיגיטלי מתאים. בשידורי עידן + ניתן לצפות בערוצים 11-12-13-20 ועוד, כשערוצים נוספים אמורים להצטרף בעתיד.

למעט הממיר וההתקנה הראשונית אין עלות חודשית כלשהי, והצפייה בערוצים דרך עידן פלוס למעשה מורידה את התשלום החודשי לחברת הכבלים.

חברת עידן התקשורת מבצעת התקנות והרחבות קליטה לממירי עידן פלוס.

לפרטים נוספים צלצלו לעידן מערכות תקשורת054-6999087

התקנת עידן פלוס

התקנת עידן פלוס

התקנת עידן פלוס

מי שרוצה להצטרף אל השידור הקרקעי דיגיטלי של מדינת ישראל כדי לקלוט שידורי טלוויזיה ורדיו ללא צורך בתשלום דמי מנוי חודשי חייב לרכוש ממיר ייעודי.
הממיר מאפשר צפייה בערוצי ישראל ערוצים 11,12, 13,20,99,23  והוא נוח ואפשר להתקין אותו בעצמך.
 
יחד עם זאת, יש מספר בדיקות שכדאי לבצע לפני שרוכשים את הממיר:
א. מאפיינים טכניים – הממיר חייב לתמוך במערך הדיגיטלי בסטנדרט של DVB-T2. נתונים אלו צריכים להופיע על גבי מפרט הטכני של הממיר.
 
ב.כתוביות – רצוי לרכוש ממיר התומך בכתוביות סמויות וכך לשפר את חווית הצפייה בערוצים השונים.
 
ג.מדריך תוכניות – בניגוד לממירים ישנים, ממיר עידן פלוס מהדור החדש מאפשר שימוש במדריך תוכניות דיגיטלי מסוג EPG.
 
ד.קליטה ושליטה – ממיר איכותי בעל טיונר לעידן פלוס והוא בעל אנטנה אקטיבית. בנוסף, יש לרכוש ממיר עם שלט רחוק לתפעול נוח.
התקנת עידן פלוס

התקנת עידן פלוס

התקנת עידן פלוס

 יש הרבה סוגים של ממירים ולכן כדאי להתמקד ביכולת הקליטה, העמידות וההתאמה לטלוויזיה. שאר הפרמטרים הקובעים את מחיר הממיר לא תמיד רלוונטיים עבור הלקוחות. אפשר להקדים ולהגדיר מטרות וצרכים של שימוש בממיר עידן פלוס  לברר על אפשרויות ניגון קבצים מתוך ממשק המשתמש או יכולת שדרוג תמונה ולחסוך על ממיר ללא אפשרות להקלטת תכניות.
 
טווח האפשרויות כמעט בלתי מוגבל ולכן הכל תלוי בסופו של דבר בהעדפות אישיות של הלקוח. לאחר שמולאו הדרישות הבסיסיות ניתן לעבור לשלב המעשי של רכישת ממיר ולברר על שירותי התקנה.
 
בחירת ערכת הצפייה, הרכישה וההתקנה הן באחריות הלקוח ומי שלא מחזיק ברקע טכני יכול להיעזר בנציגי חברות מקצועיות.

דוגמאות לממירי עידן פלוס, ואנטנות אקטיביות מותאמות:

אנטנה מקצועית לעידן פלוס

אנטנה מקצועית לעידן פלוס

 

אז ככה, נניח ויש לכם טלוויזיה עם עידן פלוס מובנה – נניח סוני (sony) ואתם רוצים לצפות בערוצים 22,10 וערוץ 11 החדש – 'כאן', או הערוצים החדשים שהולכים להיות בעתיד של קשת ורשת. אתם פותחים את הטלוויזיה ואין שום ערוצים. כנראה חשבתם שטלוויזיה עם עידן פלוס מובנה הכוונה לכך שתוכלו ישר להתחיל לצפות בערוצים אבל זה ממש לא מה שזה אומר. זה רק אומר שאתם לא צריכים לקנות ממיר חיצוני אלא שהטלוויזיה עצמה מחליפה את הממיר. התשובה כנראה שאתם צרכים אנטנה

ניתן להזמין טכנאי מעידן מערכות תקשורת שיגיע לביתכם להתקנת אנטנה חיצונית או יחבר את האנטנה המרכזית של הבניין

מה יש לראות וכמה עולה להתחבר לעידן+?
שירותי עידן+ התרחבו ל-10 ערוצים וכיום ניתן לצפות חינם בערוצים: כאן 11, חינוכית 23, קשת 12, רשת 13, עשר 14, כנסת 99, כאן  ערוץ HD11,   20, , כאן 33, ומגוון תחנות רדיו ארציות ואזוריות כגון גלי צה"ל, גלגל"צ, רשת א', רשת ב', רשת ג', רשת ד', קול המוסיקה, רק"ע, רשת מורשת, 88, לב המדינה, רדיוס, קול ברמה, אמצע הדרך, קול חי ו
יש אופציה  גם למדריך שידורים אלקטרוני (EPG) בו מופיעות התוכניות המשודרות בערוצים הפתוחים.

למי זה מתאים ?
1. מי שלא התעדכן בשנה האחרונה לגביי שיטת השידורים החדשה אז זה הזמן לדעת שהמדינה עברה לשיטת שידור דיגיטלית במקום שיטת השידור האנלוגית הישנה.
מי שרוצה לחסוך כסף ולהפסיק לשלם להוט או ל יאס מאות שקלים בחודש, ומעדיף להצטמצם למספר ערוצים ( ערוץ 1, ערוץ 22 ערוץ 33 ערוץ 10 וערוץ הכנסת) יוכל לעשות זאת התקנת עידן פלוס שמתחבר בקלות לטלוויזיה ומאפשר קליטת ערוצים חינמית.
חדשות אקטואליה ושאר השידורים הנקלטים באנטנה של עידן פלוס בחינם .
2. כמו כן הממיר הדיגיטלי יתאים לחבר'ה שצופים בטלוויזיה בסלון דרך חברות הכבלים והלוויין ובחדר אצלם בבית מעדיפים מספר מועט של ערוצים ובכך להימנע מהתשתית המכוערת והכבלים שחברות אלו משאירות.
3. חיילים בצבא באמצעות הממיר יוכלו לקלוט טלוויזיה באיכות דיגיטלית, בלי צורך בתשתית.

התקנת עידן פלוס

 

התקנה חד פעמית לקליטת הערוצים חינם 

ערוץ 12   ערוץ 13     ערוץ 11   ערוץ 20   ערוץ 23 חינוכית  ערוץ כנסת ורדיו 

עידן מערכות תקשורת ממליצה על התקנת אנטנה מקצועית חיצונית לקליטת עידן פלוס על מנת לקבל עוצמת שידור גבוהה 

 

מכיוון שמדינות רבות בעולם משדרות בשיטה הדיגיטלית הנקראת DTT (ראשי תיבות באנגלית: Digital Terrestrial Television) יצרניות הטלוויזיה הגדולות החלו בשנים האחרונות לשלב את הממיר הדיגיטלי בטלוויזיה ובכל לחסוך לנו הלקוחות את רכישת הממיר וחיבורו,ייתכן מאוד שחלקכם רכשו טלוויזיות בשנים האחרונות ואינכם מודעים לכך שהממיר כבר מובנה ויש באפשרותכם כבר עכשיו לקלוט את שידורי עידן פלוס.

שמות החברות
החברות העיקריות המשלבות היום ממיר בטלוויזיות הן : סמסונג  ,היסינס ,סוני, פיליפס, LG, ופנסוניק – חברות נוספות משלבות את הממיר בטלוויזיות אך מכיוון שמדובר בטלוויזיות שלא יוצרו לשיטת השידור הדיגיטלית הספציפית לארץ ייתכנו בעיות בכתוביות בעיקר ואף באיכות הקליטה.
למי שמעוניין לקלוט את שידורי עידן פלוס דרך הממיר המובנה מומלץ בטרם הרכישה לבדוק מול הספק אם מדובר בממיר המותאם במלואו לשיטת השידורים הדיגיטליים הקרקעיים של ישראל וכן לבדוק שאין בעיה בכתוביות ובתמיכה בשפה העברית.

נקודות חשובות לציון
1. גם אם יש ברשותכם ממיר דיגיטלי וברצונכם לקלוט את שידורי עידן פלוס בממיר המובנה עדיין יש צורך בחיבור הטלוויזיה לאנטנה דיגיטלית מתאימה,
2. לפני ביצוע רכישת הטלוויזיה יש לוודא שהממיר מותאם למערך דיגיטלי-קרקעי בסטנדרט DVB-T.
3. חלק ניכר מהטלוויזיות לא מאפשרות עדכון גרסה לממיר לכן אם חשוב לכם לקלוט את שידורי עידן+ ועל זה אתם מבססים את הצפייה בטלוויזיה הבייתית, המלצתי לרכוש ממיר נפרד שמאפשר עדכונים.

אולי כדאי לעדכן בהקשר של קליטת שידורי המרבב החדש בתקן DVB-T2 שדורש אחוזי עוצמה גבוהים יותר (יותר מ-50%) בכדי לקלוט בכלל את השידור, ולכן מצריך בלא מעט מקרים אנטנה חיצונית.  

התקנת עידן פלוס

החדש ניתן לקלוט נכון להיום:

ערוץ כאן 11 HD
ערוץ 20
ערוץ 12 
ערוץ 13
ערוץ 99
אנטנה מרכזית ממשיכה להיות מותקנת גם בבניינים חדשים ולא רק באלו שנבנו עד שנות ה-90. זו חובה לפי חוק והקבלן נדרש להתקינה בכדי לקבל טופס 4.

בכל היישובים בישראל ממולץ  להתקין אנטנה מרכזית בבניין מגורים לקליטת עידן פלוס, 

בשביל לקבל עוצמת קליטה ושידור איכותיים 

 

 

התקנת עידן פלוס 

להזמנת התקנה  ממיר עידן פלוס אצל המומחים של עידן מערכות תקשורת 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ