התקנת צלחת לווין

התקנת צלחת לווין

התקנת צלחת לווין

התקנת צלחת לווין

חברות הכבלים הן כבר מזמן לא האופציה היחידה לראות תכנים איכותיים בטלוויזיה שלנו, ובטח שלא האופציות הזולות והאיכותיות ביותר ואת זה כבר יודעים הרבה מאוד אנשים המעדיפים לרכוש צלחת לוויין פרטית, להתקין אותה על גג ביתם וליהנות מעשרות, ויותר, ערוצים פתוחים, חינמיים שנקלטים בחינם מהלווין כשמם FREE TO AIR, כמו ערוצי של ספורט , סרטים או מבוגרים, שמשודרים חינם  שנקלטים באיכות שידור גבוהה שאינם עולים כסף בחודש 

יש לכם שאלה? התלבטות? דברו איתנו ישירות בצ'ט חי בוואטסאפ:

וואטסאפnull

התקנת צלחת לווין

  איכותית, כזו המסוגלת לספק גם איתור לווייני שידור בחלל וגם קליטה אופטימלית ואיכותית של תכני השידור שלהם היא משימה לא מורכבת במיוחד, בעיקר היום, כאשר האינטרנט פרוש לפני כולנו והשוק חופשי ורווי מתחרים ומה שבאמת חשוב ומהותי היא הפעולה של התקנת צלחות לוויין, כך שתהיינה בטיחותיות, יציבות ועמידות בפני תנאי מזג אוויר בעייתיים כגון רוחות, גשמים, שלגים וברד.
חברת עידן מערכות תקשורת מציעה לכל מי שאוהב טלוויזיה, אוהב אותה עשירה, מגוונת, רבת ערוצים ובעיקר אוהב אותה זולה ואפילו "חינמית" לחלוטין את מגוון מערכות המדיה המתקדמות ביותר בשוק התקשורת הדיגיטלית, את צלחות הלוויין האיכותיות והמודרניות ביותר, דוגמת צלחת APEX, צלחות Telran ועוד צלחות לוויין ומערכות תקשורת ומדיה מהפירמות הנחשבות ומהמותגים המובילים בתחום.
הצלחות עצמן, כפי שיגדיר לכם כל מי שעוסק בהתקנת צלחות לוויין למחייתו, אינן כבדות ומגושמות יתר על המידה וקוטרה של צלחת בסיסית נע סביב 1 מטר או 1.20 מטר בלבד, כמובן שישנן צלחות גדולות ועצומות יותר, המסוגלות לקלוט יותר לוויינים ויותר ערוצי שידור, אך עבור רובנו, אלו שאינם שוחים בשפה הסינית, הבורמזית או הפינית, צלחת בסיסית תספיק בהחלט.

התקנת צלחת לווין 

ומה לגבי מחירים, אתם בוודאי שואלים? הרי את העלויות הכרוכות בקבלת חבילות הבסיס, ואולי עוד אילו ערוצי מעולים שיש בלווין שנקלטים בחינם FREE TO AIR  , רובנו מכירים בעל פה, גם העלות של עידן+, המאפשר צפייה בערוצי הבסיס הישראליים ידועה וגלויה ומעניין לדעת האם רכישת צלחת לוויין, התקנת צלחת לוויין, קניית ממיר, התחברות לרשתות ולערוצי שידור שנקלטים בחינם  התקנת צלחות לוויין, שמגיעה ביחד עם רכישת הצלחת, כמובן, כרוכה בעלות חד פעמית שנעה בין 1,500- 2,500 ₪ בממוצע ואיתה מגיעים גם מאות ערוצי שידור ותקשורת, אלפי תכניות,שנקלטות בחינם מהלווין ללא עלות FREE TO AIR סרטים ותחרויות ספורט, מגוון אינסופי כמעט של שפות ותרבויות ועוד ועוד, וכל אחד יכול למצוא את החבילה המתאימה לו, את התכנים שלהם הוא זקוק ואת החופש לבחור, בכל זמן נתון, במה לצפות.

התקנת צלחת לוויין

התקנת צלחת לוויין

 

מי צריך התקנת צלחת לווין

כל בית פרטי בישראל יכול לחסוך את ההוצאות הקבועות על שידורי הכבלים והלווין ולהתקין ציוד פרטי. התקנה של הציוד מספקת שליטה מלאה בתוכן המשודר על גבי המסך. אלפי ערוצי ספורט, בידור, אקטואליה, מוזיקה וסרטים המשודרים בחינם מקליטה  באמצעות הלווין. איתנו תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור התקנה של צלחת לווין בבית, בסלון או באחד החדרים בלבד.

אנו ממליצים להתייעץ עם אחד ממומחי החברה לפני שבוחרים מתקין צלחות לווין. יש מגוון של סוגי צלחות ולכל אחת מהן יתרונות אחרים. איתנו תוכלו להבטיח את הבחירה בצלחת המשתלמת והיעילה ביותר. בנוסף, נעמוד לרשותכם מהרגע הראשון ועד שנסיים את עבודת ההתקנה לשביעות הרצון של כל הצדדים.

סביב כדור הארץ נעים כל הזמן לוויני תקשורת שתפקידם לקלוט ולשדר שידורים מנקודה (או יותר) לנקודה על כדוה"א. כדי לקלוט את השידורים, נדרשים באופן בסיסי 2 רכיבים: צלחת לווין וממיר או מקלט לוויני .

צלחת לווין היא בעצם אנטנה בצורת צלחת שקולטת אותות מהלווין, בגלל צורתה העגולה והקעורה האותות שהיא קולטת מוחזרים למרכזה לרכיב אלקטרוני שנקרא LNB, שתפקידו לקלוט את האות, לסנן רעשים, ולהמיר אותו לתדר נמוך שניתן להעבירו למקלט הלוויני או הממיר. באמצעות צלחת לווין ניתן לקלוט ואף לשדר אותות מול לווינים אבל במקרה של קליטת שידורי טלוויזיה ורדיו, תפקיד צלחת הלווין הוא רק לקלוט את השידור ולא לשדר ולכן אינה מהווה סיכון כיוון שאינה פולטת כלל קרינה.

גודל צלחת לווין ביתית בד"כ נע בין 80 ס"מ ל 200 ס"מ , תלוי בלווין אותו מעוניינים לקלוט. ישנם צלחות לווין קבועות שמכוונות ללווין יחיד וישנן צלחות לווין שיכולות לנוע ולהסתובב ולקלוט מספר לווינים .

צלחת הלווין קולטת את האותות בעזרת רכיב ה- LNB , רכיב זה מחובר ישירות בעזרת כבל אנטנה לנקודת הממיר/מקלט לוויני בבית ומשם לטלוויזיה. ניתן לפצל את האות שמגיע לנקודה הראשית בבית ולחבר מספר נקודות בכמה חדרים, לפיצול זה אין השפעה ניכרת על איכות הקליטה בגלל שימוש בו-זמנית של מספר צרכנים.

התקנת צלחת לוויין

התקנת צלחת לוויין

התקנת צלחת לווין

צלחות לווין קולטות את אות השידור של לווין מסויים ההמוקם בחלל בגובה רב של עשרות אלפי קילומטרים מכדור הארץ ולאחר מכן ממירות את האות שנקלטה. פעולה זו אינה גורמת לפליטת קרינה בניגוד לאנטנות הסלולאריות שבעת הקליטה הן אכן פולטות קרינה. כך שאין שום סכנה ברכישת צלחות לווין לבית פרטי או בניין מגורים.

צלחות לווין קולטות את הגלים הנישאים באוויר ממירות אותם לקול ולתמונה. צלחות לווין יכולות לקלוט את הגלים הללו באיכות מעולה ולתרגם אותם גם כן באיכות גבוהה. לעיתים ישנה קליטה ישירה מהלווין עצמו דבר המגביר את איכות הקליטה של האנטנה ואת איכות השידור.

 

התקנת צלחת לווין היא אנטנה שיעודה המקסימלי היא להחזיר תקשורת. זאת אומרת למשוך תדרים ולהמירם לשידור.
כלומר ייעודה הבלעדי היא תקשורת לווינית באמצעו תדרי המיקרוגל הגבוהים.
המבנה הוא עגול בדרך כלל, בתוך הצלחת יש רכיב אלקטרוני שנועד לסנן רעשים ולהמיר את האות המתקבל לתדר נמוך שמועבר ישירות למקלט.

באמצעות צלחות לווין ניתן לתקשר עם שידור הלווין וכך בעצם להכניס שידור לממירים הדיגטלים.
רוב השימוש בצלחות לווין הוא להמיר אותות לתוך המקלט ולאפשר הקלטה של שידורי טלוויזיה שונים.
באמצעות צלחות לווין המשוכללות ניתן לקלוט שידורים אמריקאים (שידורים מחוץ לארץ) וכן שידורים מישראל.
בדרך כלל צלחות לווין נעות באמצעות שני צירים ויוצרות תנועה אשר מאפשרת תקשורת ישירה עם הלווינים השונים.

פרטית שקולטת שידורים היישר מהחלל מאפשרת לנו גישה בלתי מוגבלת אל כמות בלתי נתפסת של ערוצים.שמשדרים בחינם מדובר בלמעלה ממליון ערוצים מכל רחבי העולם שמועברים דרך שידורי לווין. התקנה של צלחת פרטית בעצם מאפשר לקלוט את השידורים הללו ללא מנוי וללא תשלום נוסף אחרי התקנת הצלחת ותחזוקה שלה. כמו כן, במקרים רבים יכולות צלחות לווין לקלוט שידורים באיכות טובה יותר מזו של שידורי תוכן רגילים, ובכך יש כמובן יתרון גדול לחובבי איכות ובעלי טלויזיות איכותיות.

הבהרה – איננו מספקים מנויים לקליטת שידורי הפריימיר ליג.ולא מוכרים תוכן חוץ מערוצים חופשיים שנקלטים בחינם 

מצלחת הלווין 

  • לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087 03-5716044

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ