טכנאי צלחות לווין

טכנאי צלחות לווין

טכנאי צלחות לווין

טכנאי צלחות לווין – משדרגים את חווית הצפייה בטלוויזיה

מאות ערוצים ותכנים, תכניות טלוויזיה בכל השפות- הכול בהישג ידך בלחיצת כפתור בשלט. התקנת צלחת לוויין תאפשר לכם ליהנות ממגוון אפשרויות צפייה, ולהשתחרר סופסוף מההתחייבויות לחברות הכבלים והלוויין. רגע לפני שאתם בוחרים להתקין צלחת פרטית, נשמח לענות על מספר שאלות נפוצות בנושא.

איך אוכל לחסוך בכסף באמצעות טכנאי צלחות לווין  בביתי?

כאשר עושים מנוי לחברות הכבלים והלוויין, משלמים סכום חודשי קבוע. על כל חבילת ערוצים נוספת, הזמנה של סרט או תכנית שאינה בחבילה- משלמים עוד כסף וכל זה ללא הצדקה. נסו להשיג את שירות הלקוחות של החברות הללו ותראו שזמני ההמתנה ארוכים- בעיקר כי יש אצלם המון תקלות. התקנת צלחת לוויין פרטית יכולה לחסוך לכם כסף רב. ההוצאה היא חד פעמית ראשונית בלבד, ולאחריה מתאפשרת צפייה בתכניות טלוויזיה מכל רחבי העולם, בחירה של תכני הצפייה באופן המותאם בדיוק לכם וללא הוצאות מיותרות בהמשך הדרך. כשההתקנה מתבצעת על ידי חברה אמינה עם מתקינים מקצועיים, כמו אצל עידן מערכות תקשורת, אפשר להיות בטוחים שהציוד שיירכש יחזיק מעמד לאורך שנים בלי תקלות.

אני פוחד מקרינה. מה הסיכונים?

 

התקנת צלחת לווין יכולה להתבצע על גגות בתים, ולעתים גם על מרפסות- העיקר שתהיה קליטה טובה. צלחות פרטיות הן קולטות בלבד, ממש כמו אנטנות של טלוויזיה ואינן פולטות קרינה ועל כן אין לכם ממה לחשוש.

איך בוחרים חברה שתבצע התקנת צלחת לוויין בצורה הטובה ביותר?

התקנת צלחת פרטית כרוכה בבחירת מקום ההתקנה עצמו, זאת על מנת לקבל את תוצאות הקליטה האופטימליות. כמו כן מבוצעות עבודות הכנה וחיבור כבלים וממיר ייעודי. כדאי ליצור קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת, שיפנו אליכם את הטכנאים המקצועיים שלהם, כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שיש לצלחת הלוויין שלכם להציע.

טכנאי צלחות לוויין

טכנאי צלחות לוויין

טכנאי צלחות לווין

צלחת לווין תפקידה לקלוט את אות השידור של אותו לווין מסויים ההמוקם בחלל בגובה של 36,000 קילומטר מכדור הארץ ולהעביר את האות שנקלטה למחשב. אם אתם חושבים שבעקבות הפעולה המדהימה הזו משתחררת קרינה חזקה אז חשוב לנו להבהיר שעוצמת הקרינה היא פחותה מזו של הטלפונים הסלולרים.
כאשר צלחת לווין קולטת אות שידור היא ממירה אותו לקול ולתמונה. צלחת לווין קולטת את אות השידור באיכות גבוהה מאוד היות וישנם מקרים בהם השידור מועבר ישירות מהלווין לצלחת ולא נעשה שום מעבר דרך המשדרים הקיימים בשידור כבלים.

באופן זה ישנה אפשרות לקבל שידור איכותי מאוד וברמה גבוהה. כמות הערוצים אותם אפשר לקלוט על ידי צלחת לווין היא עצומה היות וישנם לווינים רבים בחלל הקולטים שידורים מכל רחבי העולם ומועברים אל הסלון שלכם.
כבר אמרנו והסברנו שברכישת צלחת לווין אין דמי מנוי חודשיים ואין התחייבות, הערוצים נקלטים בחינם מהצלחת לווין FREE TO AIRיש שפע של ערוצים רבים באיכות גבוהה הן של תמונה והן של קול. אז אל תהססו והצטרפו למאות האנשים שכבר עברו לשימוש צלחת לווין.

טכנאי צלחות לווין

טכנאי צלחות לווין

צלחת לווין פרטית שקולטת שידורים היישר מהחלל מאפשרת לנו גישה בלתי מוגבלת אל כמות בלתי נתפסת של ערוצים. מדובר בלמעלה ממליון ערוצים מכל רחבי העולם שמועברים דרך שידורי לווין.ונקלטים בחינם FREE TO AIR התקנה של צלחת פרטית בעצם מאפשר לקלוט את השידורים הללו ללא מנוי וללא תשלום נוסף אחרי התקנת הצלחת ותחזוקה שלה. כמו כן, במקרים רבים יכולות צלחות לווין לקלוט שידורים באיכות טובה יותר מזו של שידורי תוכן רגילים, ובכך יש כמובן יתרון גדול לחובבי איכות ובעלי טלביזיות איכותיות.

כאמור, לאחר התקנה צלחת לווין אין עוד כל עלות נוספת המשולמת על תוכן למעט עלות התחזוקה של הצלחת. ישנם סוגים רבים של צלחות לווין והמחירים שלהם מתחילים מכמה אלפי שקלים לצלחת פשוטה ויכולה להגיע עד לעלויות של עשרת אלפים שקלים ויותר. על כך יש להוסיף את עלות ההתקנה עצמה וכן עלות של פגיעות ובלאי. אך לאחר ההשקעה הראשונית אין עוד צורך לשלם על שירותי תוכן מאף ספק ואתם חופשיים לבחור בעצמכם את כל התוכן שבעולם על המרקע הביתי שלכם.

מתקין צלחת לווין היא עניין פשוט למדי. את הצלחת מציבים על תושב שמוברג אל גג הבית או אל קיר שפונה אל כיפת השמיים. מדובר בקידוח בודד או מספר קידוחים קטנים והתהליך אורך לכל היותר שעה. לאחר התקנת הצלחת היא מחוברת אל הבית דרך מערכת כבלים שעוברת דרך הקירות (לא חובה אך רצוי כמובן) ויוצאת כנקודת ממסר בכל נקודה בבית שבה אנו בוחרים, בסלון או בחדר השינה או הטלביזיה.

צלחות לווין הינם קליטת שידורים שונים מכל העולם ובכל מיני שפות שונות,
את השידורים שהינכם רגילים לצפות באופן קבע ומכל מקום בעולם ניתן לראות גם אצלכם בבית על ידי התקנת צלחת לווין על גג הבניין.
בחלק מן המקרים ניתן לשתף מס' דיירים על אותה צלחת ובכך ניתן להוזיל בעלויות ההתקנה ובשרות – ככל שמס' הדיירים גבוהה יותר כך יורד העלות באופן יחסי לכל דייר.
לדיירים המתגוררים בשכירות ניתן להציע שרות של התקנת הצלחת בשכירות בתשלום חודשי קבוע ובכך לצפות בשלל הערוצים השונים מכל העולם.

באמצעות צלחות לווין ניתן לתקשר עם שידור הלווין וכך בעצם להכניס שידור לממירים הדיגטלים.
רוב השימוש בצלחות לווין הוא להמיר אותות לתוך המקלט ולאפשר הקלטה של שידורי טלוויזיה שונים.
באמצעות צלחות לווין המשוכללות ניתן לקלוט שידורים אמריקאים (שידורים מחוץ לארץ) וכן שידורים מישראל.
בדרך כלל צלחות לווין נעות באמצעות שני צירים ויוצרות תנועה אשר מאפשרת תקשורת ישירה עם הלווינים השונים.
הידעת? צלחת לווין ממוצעת יכולה להגיע עד ל- 7 ס"מ. ככל שצלחת לווין יותר גדולה כך משתפרת איכות הקליטה.סיבה פשוטה לתופעה זו בשל ריכוז גבוהה יותר של הקרניים.

אילו ערוצים ניתן לקלוט באמצעות צלחת לווין פרטית?
לדוברי השפות הזרות ניתן לקלוט עשרות ערוצי מדע, ילדים, סרטים, ספורט, מכל העולם.בשפות זרות 
ניתן לקלוט את שידורי עידן פלוס. ואת ערוצי הטלוויזיה הפונים לקהל הישראלי הדובר את השפה העברית. מדובר בערוצים הללו: ערוץ 11 ערוץ 12  וערוץ 33. דרך לווין עמוס.בלבד FREE TO AIR
וזאת נקלטים בחופשיות ללא תשלום חודשי.

כל אלה ניתן לקלוט באמצעות חיבור של צלחות לווין פרטיות בגודל סטנדרטי ולא גדול.

הבהרה – איננו מספקים מנויים לקליטת שידורי הפריימיר ליג.ולא מוכרים תוכן חוץ מערוצים חופשיים שנקלטים בחינם 

מצלחת הלווין 

לפרטים נוספים צלצלו למומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087   03-5716044

 

 

 

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ