מערכת אבטחה ביתית

מערכת אבטחה ביתית

התקנת מצלמות אבטחה לבית

בכל בית ובכל בית עסק חשוב לתכנן ולהקים בצורה מקצועית מערכת אבטחה החיים שלנו סובבים סביב לא מעט מרחבים, ועל כל אחד מהם אנחנו רוצים לשמור בצורה האיכותית ביותר. בין אם מדובר במרחב הביתי החשוב והאישי שלנו, ובין אם מדובר בבית העסק שלנו – משרד, חנות, מפעל או כל דבר דומה – אנחנו רוצה לוודא כי ישנה מערכת אבטחה איכותית ומקיפה שמבטיחה לנו שאנחנו מוכנים לכל תרחיש שלא יהיה. בבסיס מרבית מערכות האבטחה האלה ניצבות מצלמות האבטחה, וכעת נבין בדיוק כיצד לבצע התקנת מצלמות אבטחה בצורה המקצועית ביותר.מצלמות אבטחה לבית – כבר לא מותרות
בימים עברו, רק בעלי הממון יכלו להרשות לעצם מצלמות אבטחה בבית, כיום כל אחד יכול להרשות זאת לעצמו, בהחלט מדובר על מחיר השווה לכל כיס, ומהו מחירן לעומת השקט הנפשי שלכם והביטחון האישי שלכם ושל היקרים לכם. עם ריבוי הפריצות, מצלמת אבטחה הינה הכרח המציאות. באמצעותה תוכלו לשלוט טוב יותר על היוצאים ובמיוחד על הנכנסים לבית, ולמנוע כניסה של גורמים בלתי רצויים, ביניהם כמובן גנבים ופורצים.

מתקין מצלמות אבטחה  

עוד טרם רכישת מצלמות אבטחה יש לבדוק כמה עניינים. כדאי לבדוק את המרחק בין המצלמה לבין השטח אותו אתם רוצים לצלם, כך תוכלו לבחור את העדשה הטובה ביותר על מנת שהצילום יהיה כמה שיותר ברור. כמובן מכיוון שאינכם בקיאים בנושא, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים לעניין על מנת לבחור את מצלמת האבטחה האופטימאלית מבחינתכם, כזו שתכסה כמה שיותר שטח ותאפשר לכם לשלוט על העניינים. ישנו מגוון רב של מצלמות לבית, לפחות אחת מהן תתאים לצרכים האישיים שלכם.​

התקנת מצלמות אבטחה לעסק

 

התקנת מצלמות אבטחה 

  כיצד תעשו זאת בצורה הנכונה ביותר ומהן האפשרויות שלכם? ביצוע של התקנת מצלמות אבטחה צריך להיות בראש ובראשונה מתוכנן היטב, עם ניתוח איכותי של המרחב, של נקודות התורפה בו מבחינת אבטחה, ושל הדרך הנכונה לכסות מקסימום מרחב בכל רגע נתון באמצעות מצלמות האבטחה. עוד דבר שחשוב מאוד לבצע בתכנון נכון של מערכת מצלמות אבטחה הוא שילוב בין מצלמות גלויות ונסתרות, על מנת לתת מענה נכון לכל מרחב ולכל צורך. התקנת מצלמות אבטחה תתבצע במקצועיות, עם השירות המקצועי של אב בית מנוי תחזוקה החל מתכנון החיבור והרשת הסגורה של המצלמות, דרך מכשיר ה-DVR המרכזי שבו מתרכזות ההקלטות השונות ועד מערכת השליטה המרכזית על האבטחה המקיפה.

חברת עידן מערכות תקשורת מעניקים לכם את המענה האיכותי ביותר בהתקנת מצלמות מקצה לקצה

ייעוץ מקדים כבר בשלבי הבנייה וההקמה של הבית או של בית העסק, תיקונים למערכות קיימות ושדרוג למערכת קיימת במידת הצורך. אצלנו – אבטחת הבית שלכם מתוכננת ומותקנת בידיים המקצועיות ביותר של מומחי מחשבים ותקשורת ברמה הגבוהה ביותר

התקנת מצלמות לחצר 

אם יש לכם מצלמת אבטחה או במידה ואתם מחפשים מצלמת אבטחה, אתם כבר יודעים שמצלמות אבטחה באמת יכולות לעזור למנוע פריצות לבתים ולהגן על משפחתכם ורכושכם מפני ונדלים ופורצים. עם זאת, יעילותה של כל מצלמת אבטחה שתבחרו, יכולה להיות מושפעת מהמיקום והדרך בהם אתם מציבים אותה.

לדעת היכן למקם את מצלמת האבטחה שלכם זהו דבר חשוב ביותר. בעיקרון, מיקום אופטימלי של מצלמת אבטחה ייתן למצלמה שלכם את האפשרות לבצע את עבודתה המיטבית. לכידה של גנבים ופושעים יכולה להתבצע אך ורק כאשר המצלמה שלכם ממוקמת במקום הנכון.

אנו מעוניינים לדעת שהבית שלנו הוא אכן מקום בטוח, כפי שאנחנו אוהבים לחשוב, ומשום כך אנו דואגים לאבטח אותו באמצעים משוכללים. זו יכולה להיות מצלמת אבטחה משוכללת שיכולה לתעד כל פורץ לילי או אדם חשוד המתקרב לבניין, או אינטרקום לכל דיירי הבית, המונע כניסה של אנשים בלתי מורשים. כך או כך, כאשר מתקינים אמצעי אבטחה משוכלל או כל כלי טכנולוגי אחר שמיועד לשפר את איכות החיים, יש צורך להיעזר בחברה מקצועית.

 

מצלמות אבטחה לחניון

מצלמות אבטחה לחניון

מצלמות אבטחה לחניון

 

יותר ויותר דיירים רוכשים מצלמות אבטחה לבית ונהנים מיתרונות בלתי מבוטלים. המצלמה מעניקה להם שקט נפשי, היא יכולה לשמש בתור כלי לדיון בבית המשפט בעת הצורך או לשרת את החוקר הפרטי המנסה לעלות על עקבותיו של אדם שעבר עבירה. אך כדי להפיך מהמצלמה את המרב, יש צורך לבחור מצלמה איכותית. אלה כמה כללים לבחירת המצלמה:
סוג המערכת – מצלמת אבטחה מוטמעת עם מערכת קווית או מערכת אלחוטית. המערכת הקווית מורכבת יותר מבחינת התקנה, אך היא נחשבת לאיכותית יותר מהמערכת האלחוטית. האלחוטית, לעומת זאת, קלה יותר להתקנה ואינה מצריכה התעסקויות עם כבלים.
בחירת תצלומי תקריב – תצלומי השטח המומלצים הם בין 3.6 מ"מ ל-6 מ"מ עדשה, ואילו תצלומי התקריב המומלצים הם 12 מ"מ והלאה.
צילומים בחושך – רצוי לבחור מערכת אבטחה ביתית. שיש לה קרני אינפרה כדי שתוכל לתעד גם בתנאי החשכה.
מצלמת אבטחה גלויה או נסתרת – תוכלו לבחור האם להטמיע מצלמה גלויה אשר תשמש כאמצעי הרתעה, או מצלמה נסתרת שנועדה "לתפוס" את העבריינים בשעת מעשה.
מצלמה הכוללת קול – ניתן לבחור מצלמה הכוללת מכשיר הקלטה, וכך לשמוע את הנאמר בין האנשים החשודים.

ההתקדמות הטכנולוגית של העשורים האחרונים נוגעת לאינספור תחומים במקביל כאשר אחד התחומים המרכזיים הוא נושא מערכת אבטחה ביתית. בעוד עולם אבטחת המידע הוא עולם עשיר ורחב הזוכה להתייחסות ניכרת מצד בעלי עסקים הזקוקים לשירותי אבטחת מידע לשמירת סודות העסק, הרי שגם נושא האבטחה הפיזית חשוב מאין כמוהו, זאת על מנת למנוע את כניסתם של מסתננים לחברה ולבלום ניסיונות של גניבת מידע או גניבת ציוד. התקנת מצלמות אבטחה הינה אחד הדברים הראשונים אותם תרצו לעשות על מנת להרתיע פורצים וגנבים ועל מנת להעניק לעצמכם שקט נפשי בכל עת.

מערכת אבטחה ביתית

מצלמות האבטחה הקיימות היום בשוק מגיעות במגוון רחב של סוגים וגדלים. בעוד את מצלמות האבטחה הגדולות והבולטות ניתן להתקין בתור הרתעה למען יראו ויראו, הרי שמצלמות אחרות תרצו להתקין בסתר כך שהסביבה לא תוכל לשים לב אליהן. הדבר נועד על מנת לגרום לאנשים להתנהג בטבעיות בסביבתן ללא חשד כי עוקבים אחרי פעולותיהם.

סוג זה של מצלמות יכול לספק לבעל העסק תמונה ברורה באשר להתנהגות העובדים. כך ניתן לזהות האם העובד מתעצל בעבודתו ולא עובד מספיק, לאתר מקרים של גניבת ציוד מן המשרד וכן לעלות על התנהגויות לא נאותות אחרות כמו הטרדה של עובדים. ניתן להתקין גם מצלמות אבטחה לבית אשר יאפשרו לכם כהורים לראות את התנהגות השמרטפים ולוודא כי הם מתייחסים כראוי לילדיכם.

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ