מערכת זיהוי לוחיות רישוי

מערכת זיהוי לוחיות רישוי

מערכת לזיהוי לוחיות רישוי

– LPR:
מערכת LP הינה מערכת אשר משמשת לצורך זיהוי של לוחיות רישוי והמערכת הינה מערכת אשר מבוססת על מערכת הפעלה WINDOWS,המערכת מבצעת שילוב נתונים של תוצאות זיהוי של לוחיות רישוי מהוידיאו שמתקבל אל מול בסיס הנתונים מהמערכת. למערכת יתרונות רבים ושימושיים ביותר כגון:ספירת רכבים נכנסים/יוצאים מעקב על זמני כניסה ויציאה(ניתן להגדיר התראות על חריגים),לכידת פנים ועוד. בנוסף ניתן לחבר למערכת מספר גדול של חיבורי I/O להתקנים חיצוניים כמו מחסומים,וחיבור למערכת הקלטה של hikvision.
פתרון ה-LPR של חברת hikvision כולל את:
מצלמות IR ייעודיות.
תוכנת LPR אשר מיועדת ל 1-8 מצלמות (מסלולי נסיעה).
מוקד לניהול מספר מערכות LPR.
מערכת מערכת זיהוי לוחיות רישוי של חברת hikvision אידיאלית להתקנה בחניונים, בכניסות למגדלי מגורים,מפעלים,מתחמים בעלי רגישות גבוהה ועוד. הגמישות המירבית של המערכת מאפשרת את השילוב שלה עם מערכות אחרות לצורך שימושים אחרים כגון נקודות מכירה של POS, משקלי משאיות.אופן הזיהוי מתבצע באמצעות שתי דרכים: זיהוי על ידי תוכנה של תנועת הרכבים אשר נעים בשטח הצילום של המצלמה או באמצעות הפעלת ממסר שגורם להחלת הזיהוי.
* המערכת מקנה רמת זיהוי גבוהה של 99% בתנאים אופטימיליים.

כל שצריך לעשות הוא להזין את מספר הרכב למערכת הניהול, להקציב לו את הזמן שהוגדר לו לחניה, יום שבוע ואפילו שנה ומשם מערכת זיהוי לוחיות רישוי כבר תעשה את העבודה. ברגע שתתקרב המכונית המורשית אל נתיב הכניסה או היציאה, תצולם באמצעות מצלמת הLPR והמחסום ייפתח אוטומטית וללא עיכובים. תהליך הכניסה נמשך כחצי שניה ומאפשר כניסה חלקה ויציאה מהירה.

 התקנת מצלמות LPR מערכות ה LPR משמשות חניונים גדולים אשר היקף התנועה בהם הוא משמעותי אך אין הדבר מונע גם מחניונים קטנים ואפילו חניוני דיירים בבתים פרטיים מלהתקין מערכות אלו.

מערכת זיהוי לוחיות רישוי

מערכת זיהוי לוחיות רישוי

מערכת זיהוי לוחיות רישוי

זיהוי לוחיות רישוי פועל כאשר המצלמה שלך מצלמת וידאו של לוחית רישוי של כלי רכב ולאחר מכן מאחסנת אותו בכדי לצפות בו מאוחר יותר או מעבירה את התצלום למערכת ניתוח וידאו בכדי להשוותו למאגר נתונים של מספרי לוחיות רישוי מאוחסנים.

אם נמצאת התאמה עם מאגר הנתונים, ניתן להגדיר את המערכת שלך כך שתשלח לך התרעות. ההתרעות האלה יכולות להישלח לדוא"ל או למכשיר הנייד שלך, וליידע אותך באופן מידי, מכל מקום בעולם, על כך שהמערכת שלך מצאה משהו

תהליך הזיהוי של המצלמה 

תהליך הזיהוי באמצעות לוחית הרישוי של הרכב מבוסס אמנם על עקרון פשוט – הצלבת המספר עם המידע המצוי במאגר נתונים, ציבורי או פרטי, אך עדיין מדובר בתהליך מורכב, שבמהלכו על המערכת הממוחשבת לבודד את לוחית הרישוי מתמונת הרכב, לסלק מהתמונה גורמים מפריעים או מטשטשים, להפריד בין התווים השונים המופיעים על לוחית הזיהוי, ועוד.

תהליך הזיהוי משתלב היום עם טכנולוגיות נוספות. את המצלמה הנייחת, שבעבר ניצבה בצדי הכביש ושימשה לצילום לוחיות זיהוי על ידי צלם אנושי (ולאחר מכן הצריכה תהליך ממושך של פיתוח התמונה והגדלה) מחליפות כיום מצלמות ניידות המותקנות על גבי רכבי-סיור ומאפשרות זיהוי בזמן-אמת, וגם מצלמות אוטומטיות שבשילוב עם טכנולוגיות מדידת מהירות או זיהוי על ידי תדר-רדיו מופעלות ומצלמות את לוחית הזיהוי בעקבות מעבר על מהירות הנסיעה המותרת או כניסה לכבישי אגרה.

כיצד נעשה זיהוי רכב בעזרת מצלמות עד לפתיחת השער

זיהוי רכב באמצעות מצלמות אבטחה דורש כמובן לא רק את המצלמות אלא מערכת משוכללת הכוללת שילוב של מצלמת אבטחה מסוג IP עם רזולוציה גבוהה במיוחד ותאורה מתאימה יחד עם מחשב PC אשר מעבד את התמונות, מנתח אותן ומעביר את הנתונים למערכת הניהול.

זיהוי הרכב על ידי מערכת הניהול נותן למעשה את הפקודה לפתיחת השער או אי פתיחתו במקרה שהרכב לא זוהה. המערכת, בעזרת מצלמות איכותיות ומערכת פענוח מתוחכמת מסוגלת לזהות את מספר הרישוי גם מזוויות מאתגרות אשר עין אנושית לא היתה מזהה באופן רגיל.

במחשב מותקנת תוכנה יעודית לזיהוי לוחית הרישוי ושימוש במידע שנקלט על ידי המצלמה לצורך פתיחת השער או חסימת הכניסה. זיהוי הרכב נעשה בעזרת הכנסת נתוני מספרי הרישוי או תמונות של לוחיות הרישוי מבעוד מועד.

עם זאת, ישנם מצבים בהם גם אורחים שאינם חונים במקום דרך קבע אמורים להגיע לאחת החברות בבניין או לאחד הדיירים במגדל. גם לכך יש פתרון. מערכת הזיהוי כוללת גם אפשרות לעדכון מספר זיהוי של רכב אורח דרך האינטרנט על ידי דייר אשר קיבל שם וסיסמה. כך המערכת תדע לזהות את אותו רכב עם הגיעו ולאפשר לו כניסה.

התקנת המצלמה בזווית נכונה לקליטת מספרי הרכב

 

 

מערכת זיהוי לוחיות רישוי

זווית המצלמה היא מאוד חשובה, משום שמצלמה אשר מותקנת במיקום גבוה מדי לא יכולה לראות את לוחית הריש

•כמו כן, יש לקחת בחשבון את המרחק בין המצלמה לרכב – אף על פי שמצלמה יכולה להגדיל את התמונה, כדאי לצמצם את המרחק בין המצלמה לרכב.
•התאורה גם מהווה היבט חשוב – בין אם אתה מתקין פנסים או משתמש בקרינה תת אדומה המובנית בתוך המצלמה, אתה תזדקק לתאורה נוספת בלילה.
•מהירות התנועה מוכרחה להיות מספיק איטית בכדי שלמצלמה יהיה מספיק זמן להתמקד בלוחית הרישוי, לעתים קרובות לא יותר מ- 65 קמ"ש, בהתחשב בזווית, במרחק ובתאורה.

בנוסף, אתה תצטרך לשים לב לאיכות התמונה. כדי שניתן יהיה להשתמש בו בתור הוכחה בבית משפט, הוידאו צריך לעמוד בסטנדרטים הקבועים על ידי רשות אכיפת החוק המקומית שלך; אחת מהדרישות יכולה להיות שתצלום של לוחית הרישוי יהיה בגובה של 20 פיקסלים לפחות, בכדי להבטיח צלילות. מונה פיקסלים, תכונה שנכללת במצלמות מסוימות, יכול לעזור לך לעמוד בדרישות האלה.בעידן מערכות תקשורת נשמח לעזור בכל שאלה 

מערכת זיהוי לוחיות רישוי

נושא הביטחון רגיש מאוד ולכן ההגנה על בתי מגורים ועסקים וגם נושא החניה הם נושאים חמים היום ולכן רבים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה כחלק ממערכת זיהוי מספר רכב. חשוב לבחור במערכת זיהוי איכותית הכוללת מצלמות אבטחה בעלות רזולוציה גבוהה שתאפשר זיהוי גם בתנאים שאינם אידיאלים.

כדאי לבחור בחברה מקצועית, רצינית ובעלת ניסיון רב בתחום אשר תבצע את ההתקנה במקצועיות ותספק אחריות במקרה של תקלה.  פנו למומחים של עידן מערכות תקשורת כתבותינו 

WWW.IDAN-COMP.COM-הפרדס 5 אזור  

054-6999087 03-5716044

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ