מצלמה נסתרת למטפלות

מצלמה נסתרת למטפלות

מצלמה נסתרת למטפלות

מצלמה נסתרת למטפלות

הצורך במטפלת הינו כלי הכרחי עבור ההורים במהלך גידול ילדיהם. לרוב מערכת היחסים בין הילדים לבייביסיטר או המטפלת מצויינת אך, לפעמים מערכת היחסים עולה על שירטון ואפילו עד לכדי התעללות מצד המטפלת ולכן, התקנת מצלמה נסתרת או מצלמת אבטחה המתעדת את המתרחש ומאפשרת צפייה, עשויה לסייע להורים לפקח ולהשגיח אחר המתרחש בביתם

אילו יתרונות יש לנו בצפייה בזמן אמת

  • מצלמה נסתרת למטפלות– ההורים יכולים לצפות ולפקח אחר המתרחש בבית בהיעדרם באמצעות צפייה דרך רשת האינטרנט או הסמארטפון בזמן אמת. פתרון מעולה עבור הורים עובדים, שרוצים לראות מה קורה עם הילד בכל רגע נתון, גם כשהם לא לידו.פיתרון שמרגיע בנוסף ניתן לשמוע גם קול  
  • התקנת מצלמות לעוזרת בית מערכת האבטחה מקליטה לפי גילוי תנועה וכך, תמיד ניתן לצפות בחומר המוקלט מהעבר, אם ןבמידה: התרחש אירוע חריג בין הבייביסיטר או המטפלת לילד, תמיד יש אפשרות לגשת ולבדוק במערכת הקלטות מה שאירע.
  • מצלמות לשקט הנפשי להורים– התקנת מצלמות נסתרות  מעניקה להורים ביטחון ושקט נפשי רב בזמן שאדם זר משגיח על ילדיהם
  • החלטתם לבצע התקנת מצלמה נסתרת בבית שלכם? אתם לא לבד, כמובן, כאשר בלא מעט בתים בישראל מתקבלת מדי שנה ההחלטה הזו בדיוק. יש לה לא מעט סיבות, כאשר המצלמה יכולה לשמש אמצעי לבקרה על הנעשה בבית בנקודת זמן מסוימת, לאמת או להפריך חשדות מסוימים העולים בו (למשל, התעללות בילדים על ידי המטפלת או בגידה של בן/בת הזוג) ולהעניק שקט נפשי של ממש לדיירי הבית: חשבו על מצב בו ההורים יוצאים מהבית לפרק זמן מסוים ורוצים לעקוב אחר הילד שלהם גם מרחוק.

    כדי שהמשימה תתבצע על הצד הטוב ביותר, נדרש למעשה לקיים שני תנאים: הראשון הוא בחירה בדגמים המתקדמים ביותר של מצלמות אבטחה, והשני – התקנה של המצלמות הלכה למעשה, שחייבת להתבצע על ידי גורמים הבקיאים בתחום.

    אילו סוגים של מצלמות נסתרות קיימות 

    עוד לפני שמתחיל ההליך של התקנת מצלמה נסתרת בבית, צריך לבחור בדגם המצלמה או המצלמות שיותקנו. כאמור, מומלץ לבחור בדגמים מהשורה הראשונה, שיכללו פונקציות מתקדמות, יספקו איכות תמונה גבוהה במיוחד וכן אפשרות לסנכרון עם ממשקים אחרים. התקנת מצלמתAHD  נחשבת לפופולארית מאד בשנים האחרונות, כאשר המצלמה מתחברת בצורה קווית ומאפשרת לצפות בתמונה בה גם דרך מחשבים או אפילו בטלפונים ניידים חכמים, אשר החיבור אליהם נעשה באמצעות מערכת הקלטה שנקראת DVR שמחובר לרשת האינטרנט.

    מצלמה נסתרת למטפלות

    הבית הוא המקום המוגן ביותר שיש לאדם. זהו מעוז הפרטיות, המבנה בעל החשיבות הגבוה ביותר לבטיחות לאחר השמירה על הגוף. כניסתם של אנשים חדשים וזרים אל המרחב הביתי לא תמיד מתקבלת בברכה גדולה כי הרי מדובר בחדירה בוטה אל מקומות פרטיים. אחת מן הדרכים אשר מאפשרות לקבל תחושת ביטחון ואי-הפרה של פרטיות היא התקנה של התקנת מצלמות אבטחה ברחבי הבית אשר תהיינה גלויות לחלוטין עבור כל הנמצאים ויביאו תמונה מלאה בזמן אמת של המתרחש.

    אבל, להתקנה של מצלמות אבטחה יש חיסרון אחד והוא גודלן. ההיקף שלהן נראה ברור לעין וישנה תחושה של מעקב צמוד במשך 24 שעות בכל חדר ופינה בבית. ההרגשה יכולה אף להגיע לכדי איבוד הביטחון שיש במתחם הביתי ועלייה גוברת ברמת הלחצים הנתונים. הפתרון להקלה במצב זה באה בצורת התקנת התקנת מצלמות אבטחה באופן חוקי.

    אף על פי שאפשר למצוא מצלמה נסתרת למטפלות באינטרנט מדריכים שמראים כיצד ניתן לבצע התקנת מצלמה נסתרת בבית באופן עצמאי, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתוכל לבצע את ההתקנה על פי הספר, כמו גם לטפל בשלל היבטי התפעול שלה: החיבור בין התשתיות השונות (מחשב, אפליקציה), הגדרת תכונות המצלמה, בחירת מיקום אידיאלי עבורה ועוד.

    חברת עידן מערכות תקשורת  נחשבת לאחת הבולטות בישראל באספקת אמצעי מיגון ואבטחה מתקדמים ובהתקנתם, ובכלל זה – בהתקנת מצלמה נסתרת בבית.

  • מצלמה נסתרת למטפלות

    מצלמה נסתרת למטפלות

  • בזמן האחרון לא חסרים מקרים בטלוויזיה על פגיעה בילדים, התעללות או הזנחה מצד המטפלים. וכאשר אי אפשר לסמוך על האנשים שמטפלים ביקר לנו מכול – הילדים שלנו ,יש אפשרות לעקוב אחרי ההתנהלות של המטפל או המטפלת מהבית על ידי מצלמה נסתרת שתראה בדיוק מה קורה עם הילדים שלנו , ואיך המטפל או המטפלת מתנהל עם הילדים במצבי משבר או במצבים רגילים. ישנם הרבה סיפורים האינטרנט על הורים שהתקינו מצלמה נסתרת בחדר של הילד שלהם כדי לעקוב אחרי התנהלות המטפלת שלהם ומצאו שאכן המטפלת שלהם פוגע בילד שלהם. המצלמה למטפלת מאפשרת להורים לבדוק מה מתרחש על הילד שלהם בצורה נוחה ואמינה בלי חשש לאי נוחות עם המטפל או חשיפה לשקרים.

    ישנם הרבה סיפורים באינטרנט על התקנת מצלמות אבטחה של הורים שגילו שהמטפלת שלהם פגעה בילד שלהם אך הם לא יכלו להוכיח את המעשה ובעקבות חוסר ראיות המטפל הפוגע לא נענש ולכן אם הורים נתקלים בהזנחה התעללות או פגיעה פיזית מצד המטפל שלהם הם יכולים להוכיח את הפגיעה ואת המעשה בעזרת הקלטות המצלמה הנסתרת ובכך להבטיח שהמטפל הפוגע ייענש ואף יכנס לכלא (תלוי בחומרת הפגיעה).

    מצלמה נסתרת למטפלות

    בעזרת הטכנולוגיה של היום אנשים הצליחו להקטין את המצלמות הנסתרות לגודל מזערי שיאפשר להתקין את המצלמות בכל מקום בקלות בלי חשש שיגלו את המצלמה. היום אפשר לראות מגוון רב של מצלמות נסתרות זעירות המוחבאות בתוך חפצים יומיומיים כמו שעון, גלאי עשן, כפתור ואפילו דובי. טכנולוגיה זו מאפשרת רוכש שלה לבדוק בזמן אמת מה מתרחש במקום שהוא רוצה בלי שידעו שהוא צופה במתרחש. בנוסף לצפייה במתרחש ישנן מצלמות זעירות שביכולתן לבצע הקלטת שמע. כלומר שהן לא רק מצלמות את המתרחש אלא גם מקליטות את כל הנאמר באזור המצלמה.

    בשנים האחרונות גופים גדולים במדינה למדו להשתמש במצלמות נסתרות זעירות בפעילויות שלהם על מנת לאסוף מידע. לדוגמא במשטרה יש שימוש במצלמות נסתרות זעירות לשם איסוף מידע שבעזרתו תתאפשר לכידה או תפיסת פושעים.

התקנת מצלמה נסתרת  

גם בחיי היומיום יש אנשים המשתמשים במצלמות נסתרות זעירות. למשל בתוך הרכב. יש המתקינים מצלמות זעירות במראת הרכב או ברכב עצמו כדי להגן על הרכב. במידה והרכב נגנב בעל הרכב יכול לצפות במצלמות שברכב וכך לתפוס את הגנב יתר על כך במקרה של תאונת דרכים בעל המצלמה הנסתרת יוכל להוכיח את חפותו או את אשמת הנוסע בעזרת המצלמה הזעירה.

  • לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של לעידן מערכות תקשורת 054-6999087 03-5716044

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ