מצלמות אבטחה לבית

 מצלמות אבטחה לבית

 

התקנת מצלמות אבטחה לבית פרטי היא עניין רגיש- בדרך כלל מצלמות אבטחה מוצבות בבתי עסק, והלקוחות מודעים לנושא. לעומת זאת, בעלי בית הבוחרים להתקין מצלמות אבטחה בתוכו- לרוב בוחרים בכך כדי להבטיח תיעוד של המתרחש בביתם, גם כאשר המצולמים עצמם לא מודעים לתיעוד, או למיקומן המדויק של מצלמות האבטחה.

מצלמות אבטחה לבית

נאמר והחלטתם להעסיק מטפלת חדשה לתינוק- מצלמות אבטחה לבית המחוברות לאינטרנט, יאפשרו לכם מעקב מכל מקום, על היום שעובר על תינוקכם. ודאי תרצו לתעד את האזורים בהם המטפלת והתינוק מבלים כל השעות, וכל זה מבלי שהמטפלת תהיה מודעת למיקום המצלמות ובכך תוכלו להבטיח התנהגות אותנטית ולא "הצגה". גם אם בחרתם לספר לה שהיא מצולמת בעבודתה, הצבת המצלמות במיקום חבוי תאפשר הצצה לעולמו האמתי של ילדכם בצורה הכנה ביותר האפשרית. אנשי המקצוע של עידן מערכות תקשורת ישמחו לסייע לכם לבחור- מצלמה אחת או כמה, ניידת או נייחת, מקליטה תמונה בלבד או גם סאונד- והכול בכדי להתאים את מצלמות האבטחה לבית שהן מיועדות אליו באופן האופטימלי.

מתקין מצלמות אבטחה

כאשר אנשים מעוניינים לרכוש מערכת לצילום של סביבת הבית , הם עושים זאת בכדי להבטיח שהנכנסים אליו הינם אנשים רצויים בלבד. מכיוון שמרבית הפריצות לבתים קורות בלילה, מומלץ להשתמש בין היתר, גם במצלמות היכולות לצלם בחושך. תיעוד של המתרחש בבית ובסביבתו יכולה לסייע רבות במקרים של פריצה חלילה, גם אם זו התרחשה בחשכה, כאשר מצלמה איכותית תאפשר בקלות את זיהויו של העבריין ומכאן ועד לתפיסתו- הדרך קצרה. התייעצו עוד היום עם הצוות המיומן של עידן מערכות תקשורת, והתאימו לבית שלכם את המצלמות האיכותיות ביותר, שיתנו לכם ולמשפחתכם המשך חיים בשקט ובשלווה.

מצלמות אבטחה לבית

התקנת מצלמות אבטחה לבניין הכלי היעיל והפופולרי ביותר בשנים האחרונות מספק הגנה והרתעה מפני זרים ופולשים מבפנים ומבחוץ, מאפשר בקרה מלאה על הנעשה בבניין מגורים ובבית  מתעד את ההתנהלות של הילדים בבית מרגע החזרתם מבית הספר והגנים ועוד מספר לא מועט של שימושים אפשריים,

עקב הגידול בשימוש במצלמות האבטחה בשנים האחרונות הענף כולו גדל והחלו לצאת מבחר דגמים ואיכויות שקצת מקשים על יכולת הקניה הנכונה, לכן אנו בצוות עידן מערכות תקשורת מעניקים יעוץ והכוונה מקיף חינם המאפשר ללקוח לדעת בדיוק איזה מערכת מתאימה לו ולצרכיו.

סוגי מצלמות האבטחה הפופולריות בבתים:מצלמות צינור

מצלמות כיפה

מצלמות ממונעות

 

מצלמות מוסלקות בגלאי עשן / מתזי מים

מצלמות סמויות (זעירות)

מצלמות מוסלקות באביזרים עם סוללה נייד

 

הגנה באמצעות צפייה מרחוק דרך סמארטפון
כדי להעניק ללקוחותינו את מוצרי האבטחה הטובים והמתאימים ביותר לצורכיהם, מפעילה עידן מערכות תקשורת שורה של אנשי מקצוע מיומנים ומסורים. אלה מגיעים אל אתר הלקוח, בוחנים את השטח, מאבחנים את דרישות האבטחה הרלוונטיות על סמך ניסיונם הרב, ומסייעת ללקוח בתכנון מערכת האבטחה המתאימה ביותר לדרישותיו ולתקציבו. כמו כן מלווה החברה את לקוחותיה לכל אורך הדרך, ואף מספקת שירותי תיקונים ואחזקה של מצלמת אבטחה עבור לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ.
חשוב לחשוב על התמיכה של המערכת לאחר ההתקנה ולזכור הזול יוצא יקר בסוף
כשאתם מזמינים חברה להתקנת מצלמות אבטחה או מתקין מצלמות אבטחה פרטי, השירות הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר. מצלמות האבטחה צריכות לתת לנו את השקט הנפשי ותחושת הבטחון. במידה ויש תקלה והמערכת לא עובדת אתם חייבים לקבל מענה מהיר ומקצועי. אנו מקבלים המון טלפונים מלקוחות שהותקנו אצלם מצלמות אבטחה והמתקין שבחרו בו לא עונה לטלפון או שלא יודע לתת פתרון מקצועי.
כולנו מכירים את חוק מרפי דווקא ביום שהמערכת לא עבדה, הבית נפרץ או המטפלת פגעה בילד. לכן חשוב לבחור בחברה שתוכלו לסמוך עליה שתתן לכם מענה מהיר ויעיל.
 
אם מישהו שוהה בביתכם כאשר אתם אינכם שם, או כאשר ילדיכם חוזרים מבית הספר ואתם רוצים לוודא שהם בטוחים, תוכלו לצפות בהם דרך המחשב בעבודה ואפילו דרך המכשיר הסלולרי שלכם. אם פרצו לבית, תוכלו לצפות בפורצים. חשוב שלמצלמות אבטחה לבית תהיה יכולת הקלטה של שעות רבות וחשובה מאד הרזולוציה של המצלמות וזווית הצילום שלהן כדי שמה שמצולם יהיה ברור וישיג את המטרה שלשמה רכשתם אותן. לצורך התאמת ציוד מתאים, בחרו בחברה אמינה ומקצועית שתוכל לייעץ לכם אילו מצלמות אבטחה לבית מתאימות ביותר עבורכם מבחינה טכנית וכמובן גם מבחינת התקציב. קיים שפע רב של מצלמות אבטחה לבית וחשוב להבין שלא כל אחת מתאימה לכל מטרה. אנו בעידן מערכות תקשורת וצוות המומחים שלנו נותנים את ההתקנה לפי דרישת המקום 

התקנת מצלמות אבטחה לבית באמצעות צוות המומחים של עידן מערכות תקשורת

התקנת מצלמת אבטחה לבית מהווה אקט של אחריות אישית כלפי בני הבית וכלפי הציוד, וחפצי הערך שלכם. אם אי פעם פרצו לכם לבית וגנבו ציוד יקר ערך, אתם יודעים כמה התעסקות מיותרת ולא נעימה נוצרת לאחר מכן וזאת עוד מבלי לדבר על כמה שזה פוגע בתחושת הביטחון. באמצעות התקנת מצלמות אבטחה לבית, אתם יכולים להרתיע משמעותית כל פורץ פוטנציאלי ובמקרה וכבר בוצעה פריצה, תוכלו לנסות לזהות אותו ולהתחקות אחר עקבותיו ולאתר את הפריטים שנגנבו. על מנת להתאים את המצלמה הנכונה למערכת האבטחה של הבית, מומלץ להיוועץ בבעל מקצוע, אשר מכיר את היכולות, את ההבדלים ואת התנאים השונים של כל מצלמה ומצלמה. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים לך במקצועיות מירבית מצלמות אבטחה לבית אשר ימגנו את ביתכם בצורה הטובה ביותר.

התקנת מצלמות אבטחה לחדר אשפה

מצלמות אבטחה ביתיות הינן קלות להתקנה, ורצוי שיהיו מחוברות לרשת של המחשב הביתי או לרשת של העסק. ניתן להתקין מצלמות אבטחה בכל מיקום בנכס ומחוץ לו וליצור במחשב האישי גישה ישירה אל מצלמת האבטחה בכדי לצפות במתרחש בבית או בעסק שלך. מצלמות אבטחה ביתיות נותנות לך שלווה ושקט נפשי. כאשר אתה בוחר את מצלמת האבטחה שלך ומיקומה, יש לשים לב לאזור שצריך לכסות בצילום ושדבר אינו מפריע לשדה הצילום של המצלמה, לבחור מערכת אבטחה אשר תואמת לצרכים ולמצלמת האבטחה עצמה, יש לבדוק את איכות התמונה ואף רצוי לפני ההתקנה הקבועה וגם לדעת מתי רצוי להתקין מערכת אלחוטית ומתי עדיף מערכת קווית.

לפרטים נוספים פנו למומחים של עידן מערכות תקשורת ונשמח לעזור בכל שאלה

www.idan-comp.com 054-6999087     03-5716044

 

 
 
 
 
 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ