מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק  

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

בעלי עסקים אוהבים לדעת שהעסק שלהם מתקתק ועובד כמו שצריך כל הזמן. הם ירצו לוודא שהעובדים במשמרת עושים את תפקידם בצורה הטובה ביותר, גם כאשר הבוס לא נמצא. אם קורה מקרה חירום כמו שוד או פריצה- מצלמות אבטחה לעסק המותקנות על ידי חברה אמינה כמו עידן מערכות תקשורת, יתעדו את כל מה שקורה בו ובכך יסייעו בתפיסת החשודים במעשה, ויאפשרו לכם כבעלי המקום להרגיש חלק מהעסק שלכם מכל מקום, 24 שעות ביממה.

מתי כדאי לצלם את מה שקורה בעסק

מומלץ לוודא את הפעלתן של המצלמות גם לאחר שעות הפתיחה של העסק. רוב מקרי הגניבה יבוצעו בשעות בהן העסק סגור, כשהעבריינים יהיו בטוחים שאין אף אחד שמשגיח על המקום. המצלמות שניתן לרכוש אצל עידן מערכות תקשורת, מאפשרות צילום גם בזמן החשיכה, כך שהתיעוד יאפשר זיהוי פרצופים כאשר נזדקק לכך.

איך בוחרים מצלמות אבטחה לעסק

כדאי שתבדקו ותאפיינו קודם כל, מה בדיוק אתם צריכים. מצלמות אבטחה לעסק יכולות להגיע במגוון מאפיינים, ובטווחי מחירים שונים. מומלץ להשקיע בציוד איכותי אבל להתאים את הרכישה לצרכי העסק: 

  1. אם תרצו לצלם כמה חלקים של בית העסק, אולי תחשבו על הצבת מספר מצלמות במיקומים שונים.
  2. האם נרצה להקליט קול בנוסף לתמונה? עניין זה רלוונטי במיוחד, כאשר מדובר במעקב שוטף על ההתנהלות, ועל השיחות המתבצעות בין העובדים במקום. מצלמות שמתחברות לאינטרנט גם יאפשרו למנהל צפייה מכל מקום שירצה.
  3. התקנת מצלמה ניידת יקרה יותר מהנייחת, אך מאפשרת תיעוד גם במקומות בעסק בהם התשתית אינה מאפשרת הצבת מצלמת אבטחה רגילה.

למען השקט הנפשי מומלץ להתייעץ עם המומחים של עידן מערכות תקשורת, שיידעו להתאים את מצלמות האבטחה לעסק שלכם ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר, בדיוק לפי מה שהעסק שלכם צריך.

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

מומחי האבטחה של עידן מערכות תקשורת  ישמחו לספק לכם מידע הכולל סקירות מצלמות אבטחה של אותם מצלמות ובנוסף אילו חברות יצרני מצלמות אבטחה הן הטובות ביותר. בנוסף יצרנו לכם רשימה של טיפים לבעלי עסקים שכדאי לזכור לפני בחירת מערכת מצלמות אבטחה לעסק.

  אחד השיקולים הראשונים שכדאי לזכור לפני בחירת מצלמות אבטחה לשימוש בעסק הוא כדי לקבוע בוודאות אם המצלמות יהיו בשימוש פנימי או חיצוני. כי הם הולכים להיות בשימוש חיצוני, הם צריכים להיות מוגנות מנזקי במים ומזג האוויר, ישנן מצלמות בעלי תו תקן חיצוני (66IP וכן 68IP) שאולי כדאי לבקש דווקא את אלו.

  שיקול חשוב נוסף עבור בעלי העסקים הוא להסתכל על עלויות ציוד מערכת האבטחה הכוללת, כלומר אזעקה מצלמות אבטחה לחצני מצוקה, מיסוך עשן וכדומה ולקבוע מחיר משוער לכל פרט. מערכות מצלמות האבטחה יכולות לנוע במחירם בהתאם לכמות המצלמות וכן לדרישות המשתמש הספציפיות, ושנם מערכות יקרות מאוד כי הם מאוד מסובכות ונותנות פטרונות יצירתיים לבעיות מוגדרות, מערכות מצלמות אבטחה בסיסיות זולות יותר וחלקן ניתנות להתקנה עצמית על ידי בעל העסק בעניין של כמה שעות, חשוב לציין שאיכות המערכות להתקנה עצמית אינן בעלות איכות מקסימאלית אך ודאי איכות שיכולה להספיק לבעל עסק פרטי.

מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק

 

  קחו למשל את השעה ביום שהמצלמות ישמשו בעיקר כדי להקליט. אם המצלמות הן בעיקר לצורך הקלטת פעילות העובדים במהלך היום, מצלמה בסיסית תעשה את העבודה, אבל אם המצלמות הן לצפות ולאבטח את המקום בשעות הלילה, נחוץ יהיה לבחור מצלמה עם יכולות אינפרא אדומות כדי להקליט בחושך וכן מיגון אנטי ונדליזם. ישנם גם מספר המצלמות המציעות את האפשרות להקליט בתאורת היום ובלילה.

  איכות תמונה היא שיקול מרכזי בבחירה של ציוד מצלמות האבטחה וכן בבקרת העובדים. אם בעל העסק רוצה להקליט תמונות המפורטות או במצבי תאורה קשים, מצלמה עם רזולוציה גבוהה יותר תהיה כנראה המתאימה ביותר לתפקיד. אם מערכת מעקב משמשת למשהו פשוט כמו צפייה על הלקוחות הנכנסים לעסק, מצלמה ברזולוציה נמוכה יותר יכולה להיות מתאימה גם כן. על מנת לדעת זאת עליך לשאול את עצמך אם חשוב לך לראות עצמים זזים או תווי פנים וכן אם העובד שלך הרים עט כתיבה או מברג.

מצלמות אבטחה לעסק מאפשרות לכל בעל עסק או ארגון לפקח עליו ולאבטח אותו גם כאשר הבעלים או המנהלים אינם נמצאים בעסק. כיום מצלמות האבטחה כל כך מתוחכמות שהן מסוגלות להקליט ולצלם ברזולוציה גבוהה ביותר, כך בעלי עסקים יוכלו אף להאזין לשיחות של לקוחות או של עובדי החברה בכל דקה שחולפת. מצלמות אבטחה צריכות להיות חזקות ואיכותיות, על מנת שיוכלו לתפקד גם בתנאי מזג אוויר קשים, בגשמים ורוחות, בסנוור מהשמש, בערפל וכמובן בתנאי לילה. ההתפתחות בתחום כל כך גדלה בשנים האחרונות, כך שניתן למצוא מגוון רב של מצלמות משוכללות העונות לצרכים אלו.

מצלמות אבטחה לעסק נועדו להגן על העסק ולתת למעסיקים ביטחון מלא שהעסק כביכול מפוקח 24/7 בידי עין מקצועית. דבר זה מאפשר להם און ליין לצפות בכל המתנהל בעסק בכל מקום, אם זה ממכשיר הסמאטפון או אם זה מהמחשב הביתי שלהם. כיום עידן מצלמות האבטחה כל כך משוכלל, כך שניתן בקלות להוריד אפליקציה מסוימת ולצפות בנעשה תחת מצלמות האבטחה מכל מקום ובכל זמן נתון

מצלמות אבטחה לעסק מאפשרות לבעלים של העסק להביט בכל רגע ביום בעסק שלו, לצפות בעובדים, בתעבורת האנשים ובשירות. הגישה למצלמות היא נוחה ופשוטה לשימוש דרך תוכנה ייעודית ואף דרך אפליקציה בטלפון.

למצלמות האבטחה בעסקים ערך מוסף בכך שהבעלים יכול ללמוד את דפוסי ההתנהגות של העסק ולייעל את העבודה בדרכים שונות ומגוונות, החל מהדרכות ספציפיות לעובדים, מעקב אחר התנהלות של המנהלים וכן הלאה.

כדי להתקין מצלמות בעסק בצורה מוצלחת יש למפות את האזור ולהחליט מהן הנקודות האופטימליות שטווח הצילום שלהם הוא הרחב ביותר וכולל את מוקדי העניין המשמעותיים ביותר.

מצלמות האבטחה משמשות כמנגנון הרתעה עבור פורצים- פורצים שמבחינים במערכת המצלמות חוששים לפרוץ למקום עקב הסיכון הרב יותר שיתפסו. קל יותר לפרוץ לעסק חסר מנגנוני אבטחה ולכן פורצים יעדיפו להימנע ממפגש עם מצלמות ומערכות אבטחה אחרות.

לכידת פורצים או מזיקים לעסק- לאחר פריצה לעסק קל יותר לתפוס את הפורץ באמצעות חומרי הצילום. תוכלו להעביר לידי המשטרה את הצילומים ולהגדיל משמעותית את הסיכויים ללכידת הפושעים.

  • לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של לעידן מערכות תקשורת 054-6999087 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ