מתקין צלחות לווין

מתקין צלחות לווין

מתקין צלחות לוויין

מתקין צלחות לוויין

 התקנת צלחת לווין מותקנת על הגג ומחוברת לממיר דיגיטאלי ע"י כבל קואקסיאלי היורד מהגג לדירה. הממיר נמצא ליד הטלוויזיה ומפענח את האותות הנקלטים ע"י הצלחת. תפעול המערכת מאוד נוח ומתבצע בעזרת שלט רחוק המאפשר שליטה מלאה על הממיר.

איפה מתקינים צלחת לווין ?

ברוב המקרים צלחת מתקינים על גג הבניין, אבל במידה ולא ניתן להרכיב על הגג אפשרי להרכיב צלחת על המרפסת או קיר צדדי. צלחת צריכה להיות מכוונת לדרום מערב ולכן נדרש לבחור מקום המתאים לקליטה ללא הסתרות והפרעות. מתקינים שלנו מיומנים בבחירת מקום התקנה הכי אופטימאלי מבחינת קליטת הסיגנל וגם מבחינה אסתטית לא פוגעת בחזות הבניין.

מה רואים בצלחת לווין ?

קולטים אלפי ערוצים מרחבי העולם ואנו נשמח לייעץ בבחירת תכנים המתאימים לדרישותיכם

האם יש קרינה מצלחות לווין ?

לא, צלחות הן אנטנות קליטה לכל דבר, בדיוק כמו אנטנות טלוויזיה רגילות הנמצאות על גגות בתים, והן אינן פולטות קרינה.

האם ישנם עלויות נוספות לאחר ההתקנה ?

אין עלויות לאחר ההתקנה ,מתקינים שלנו מבצעים עבודה איכותית ואמינה המאפשרת קליטת ערוצי לווין לאורך זמן ללא הפרעות ובנוסף בחירת ציוד איכותי מבטיחה שימוש בו לאורך שנים ללא תקלות .

האם יש אחריות על המערכת ?

כן, אחריות הינה למשך שנה ראשונה וכוללת אחריות לממיר ,ציוד נלווה וכיוון צלחת לווין לקבלת עוצמה מכסימלית. חשוב להדגיש שאנו לא אחראים על תוכן הערוצים הנקלטים ע"י הצלחת , אבל תמיד נמליץ ונסיע במציאת ערוצים המבוקשים ע"י לקוחתנו.

האם נדרשים אישורים להתקנת צלחת ?

לא נדרשים אישורים מיוחדים להתקנת צלחת בגודל עד 180 ס"מ ברוב אזורי הארץ, אבל אנו ממליצים לתאם עם וע"ד הבניין ביצוע עבודות התקנה.

התקנת צלחות לווין

בכל השנים האחרונות יצא לכם להוציא הרבה יותר מידי כסף על שירותי הטלוויזיה בכבלים? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם, כי הרבה אנשים בישראל חוו את התחושה הזאת. אומנם זה נכון שטלוויזיה דבר חשוב והיום קשה לדמיין את חיינו בלעדיה, אך בין זה ובין הוצאת כספים מיותרים על השימוש במכשיר הזה יש עוד הבדל. הפתרון הוא לא להספיק לראות טלוויזיה, כי הפתרון הטוב ביותר הוא להזמין את שירותיו של מתקין צלחות לווין, שכן בעזרת צלחות לווין ניתן ליהנות מצפייה במאות ערוצים ללא כל תוספת תשלום!

ערוצים בכל שפה ומכל העולם

אם חשבתם לרגע שעם הניתוק מחברת הכבלים שלכם יהיה עליכם לראות רק ערוצים מקומיים ולא תוכלו ליהנות מערוצי טלוויזיה מכל העולם, הרי שטעות בידיכם. עם הזמנת שירותיו של מתקין צלחות לווין תוכלו למעשה להתחיל לצפות בערוצים מכל העולם, בכל שעות היום ובכל השפות, כך שתמיד תוכלו להמשיך להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעולם. מתקין צלחות הלוויין יוכל לתת לכם שירות מקצועי ותוך זמן קצר ביותר גם אתם תהיו מחוברים ישירות ללווין ותוכלו ליהנות מטלוויזיה איכותית במחיר שאין לו תחרות.

מתקין צלחות לווין

מידי חודש, מוציאים רבים מאיתנו סכום כסף לא קטן עבור צפייה בטלוויזיה. חברות הכבלים והלוויין לא מרחמות עלינו וגובות סכומים כבדים עבור רכישת חבילות צפייה. גם מי שמסתפק בחבילת צפייה בסיסית לא ישלם פחות מ-120 שקלים בחודש, ואין מה לדבר על מי שמתעניין בספורט, טבע, טיולים וכדומה, אשר יאלץ לרכוש ערוצים וחבילות צפייה מיוחדות ולהוסיף לא מעט שקלים בחודש.

עם זאת, כבר שנים שקיימת כאן אופציה אחרת, מגוונת בתכנים, זולה בהרבה וללא התחייבות לתשלום חודשי – צלחת הלוויין.

צלחת לווין היא למעשה מקלט (בקוטר של 80-120 ס"מ), הקולט שידורים מלוויינים הנעים סביב כדור הארץ ומשדרים באופן חופשי שידורי טלוויזיה ורדיו. הצלחת מותקנת על גג הבניין, ומשם מחוברת לנקודה או מספר נקודות בבית (בעזרת ממיר), בדיוק כמו חברות הכבלים/הלווין המוכרות לנו.

מתקין צלחות לווין

באמצעות צלחות הלוויין ניתן לקלוט מאות ואלפי ערוצי טלוויזיה ורדיו מכל העולם באיכות דיגיטאלית ובאופן חוקי. בנוסף, ניתן לקלוט גם מגוון ערוצי HD, ביניהם ערוצי סרטים, טבע וספורט דוברי שפות מהעולם שנקלטים בחינם מהלווין FREE TO AIR

בנוסף, צלחת לווין הינה בעלת אורך שנים רב, דבר ההופך אותה לפתרון איכותי וחסכוני ביותר לאורך שנים. במקרה שעוברים דירה ניתן להעביר את הצלחת ללא כל קושי ואין צורך בהסכמת דיירי הבניין לשם כך. 

לפרטים נוספים ניתן ליצור עם המומחים של עידן מערכות תקשורת

054-6999087-03-5716044

התקנת צלחת לווין היא תהליך פשוט מאוד. תוך זמן קצר , לאחר השלמת ההתקנה הפיזית של צלחת הלווין וקיבועה ניתן לראות דרך ממיר דיגיטלי תכנים רבים באיכותי מעולה. אנשים רבים הבינו כי אם מתקינים צלחת לווין פרטית ניתן לחסוך בעלויות של דמי חיבור חודשיים וליהנות שנים רבות מאיכות השידור וחיסכון משמעותי בכיס. להתקנת צלחת לווין נדרש קדום כל מתקין צלחות לווין מחברה מקצועית , כזה שיבצע התקנה מסודרת ואסטתית  ואחר כך יהיה זמין להסביר על השלט ועל הממיר הדיגיטלי.

המחירים הממוצעים להתקנת צלחות לווין, תיקון צלחות לווין והתקנת ממירים. במחירון תוכלו לראות כמה עולה התקנת צלחת לווין, מה עלות כיוון צלחת לווין וכמה עולה החלפת דייסק. כמו כן, תוכלו למצוא כאן את טווח המחירים להחלפת עין שרופה או החלפת צלחת לווין שבורה, עלות התקנת ממיר עידן פלוס, התקנת ממיר אנדרואיד, שדרוג ושחזור הגדרות בממיר ועוד מגוון שירותים.

בעידן מערכות תקשורת מבצעים את כל סוגי התיקונים לצלחות לוויין פרטיות כולל ממונעות כולל חידוש מערכת לוויינים קיימת ותוספת של ערוצים חדשים מבצעים התקנה של ממירים לווייניים מהמשוכללים ביותר הקיימים בשוק ומתחרים בכל דגם יצרן או הצעה!!!
אם אתם מחפשים מתקין צלחות לווין אמין מנוסה היכול לענות על כל צרכיכם ולהפיק את המיטב  צלחת לווין פרטית שברשותכם הינכם מוזמנים לפנותלעידן מערכות תקשורת    ואנחנו מבטיחים כי תהיו מרוצים ותהנו מצלחת הלוויין שברשותכם וכל זאת ללא תשלום חודשי!!! למשך שנים!!!.   המתאימה ביותר של ערוצים חופשיים ונתאים גם את התוכן בו אתם רוצים לצפות בכדי שצלחת הלוויין שברשותכם תיתן מענה מלא ככל העונה על צורכיכם.לדוברי שפות זרות, יש מבחר עצום של ערוצים זרים המשדרים סרטים, סדרות,  טבע,פורנו, ועוד,שנקלטים בחינם מהצלחת FREE TO AIR
כל זאת אפשרי בחיבור צלחת לוויין של עד 1 מטר.

הבהרה – איננו מספקים מנויים לקליטת שידורי הפריימיר ליג.ולא מוכרים תוכן חוץ מערוצים חופשיים שנקלטים בחינם

מצלחת הלווין

לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087   03-5716044  

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ