התקנת מצלמות בגן ילדים

התקנת מצלמות בגן ילדים

מצלמות אבטחה בגני הילדים ככלי לפיקוח- התקנת מצלמות אבטחה מספקת לך, הגננת כלי לאבטחה ופיקוח אחר המתרחש בגן לאורך כל שעות פעילות הגן למשל: ניתן לפקח על עובדי הגן והמטפלות כשאינך נמצאת בגן הילדים ולוודא, שהעבודה אכן נעשית כראוי.
הצבת מצלמות אבטחה בגן לצורכי צפייה בנעשה בזמן אמת וככלי להרתעה מפני גנבים כמו כן, מעקב אחר המתרחש מעבר לשעות הפעילות.
מערכת אבטחה מאפשרת לגננת להוכיח את איכותו של הגן בזמן אמת וכך, לעלות את ערכו בקרב הורים השוקלים להירשם לגן וכמו כן, לתת ביטחון ושקט נפשי להורים בזמן שילדיהם נמצאים במהלך היום בגן 

התקנת מצלמות בגן ילדים

במידה וחשוב לכם שגן הילדים שלכם  יהיה מקום מוגן ובטוח שאף הורה לא יפחד לשלוח את הילד שלו אליו, תצטרכו לוודא שאתם מקפידים על כל אמצעי בטיחות אשר ניתן להעלות על הדעת, ובין היתר גם התקנה של מצלמות אבטחה. להתקין מצלמות אבטחה זה דבר פשוט לחלוטין, אך תזכרו שאם אתם לא יודעים כיצד לעשות זאת אתם מוזמנים להתקשר לעידן מערכות תקשורת 054-6999087 ונשמח לעזור בכל שאלה 
זה לא תמיד קל להבין איזה סוג של מצלמות אבטחה מתאימות בדיוק לצרכים של גן הילדים שלכם, ולעתים ייעוץ קצר עם אנשים שמבינים בתחום יותר מכם עשוי לעזור לכם מאוד בקבלת ההחלטות הטובות ביותר. במידה ואתם רוצים להבין אילו  סוגי מצלמות קיימות התקנת מצלמות בגן ילדים היום ניתן להזמין אותנו וניעץ לכם על המערכת המתאימה לכם.

 

מצלמות אבטחה מאפשרות להורים להתרשם מהרגלי האכילה, המשחק, השינה, הרגלי הלמידה והכישורים החברתיים של הילד.
 צפייה בנעשה בגן מאפשרת להורה להתרשם מאיכות הגן, מהפעילויות השונות, מהמסרים וההתנהגויות אליהם נחשף הילד.
 התקנת מצלמות אבטחה מאפשרת ביצוע מעקב ותיעוד של הנעשה בגן הילדים לאורך כל שעות היממה ולא רק בשעות פעילות הגן וכך, מספקת הגנה והרתעה מפני פורצים.  
 התקנת מצלמות בגן ילדים מאפשרת לגננת מעקב ופיקוח על עובדיה כאשר אינה נמצאת בגן הילדים ולוודא כי הם עובדים כראוי ומתנהגים בצורה ראויה ונכונה.
  התקנת מצלמות אבטחה בגן הילדים משמשת כאמצעי הרתעה ועידוד עבור העובדים בגן. כאשר העובדים יודעים כי הם נצפים ומתועדים- הם ישקיעו יותר מאמץ ומחשבה ויטפלו בילדכם בצורה טובה יותר.

מצלמות אבטחה
מעונות יום וגני ילדים הם סביבה חיובית ואיכותית וכדי להשאיר אותם בצורה זו מצלמות אבטחה כמו מצלמות מטפלת מותקנות כדי לחזק את הביטחון המוחלט של הילדים. עם מצלמות אבטחה ומכשיר DVR להקלטה, בעלי המעון יכולים לנטר אחר הילדים ויכולים לדעת אם משהו אינו כשורה במקרים רבים כגון:

1. תגובה בזמן אמת בעלת חשיבות עליונה במיוחד במקרים בהם מדובר על חטיפות, ילדים שפתאום מחליטים ללכת, נפצעים ועוד.

2. הימצאותן של מצלמות כיפה יכולות להתריע לצוות המעון על ילד שהולך ושיהיה מישהו שיחזיר את הילד במהרה לפני שזה יהיה מאוחר מדי.

3. בנוסף על צפייה במצלמות בזמן אמת, ניתן גם לצפות בסרטונים ישנים יותר כדי לראות אירועים שהתרחשו בעבר.

צפייה מרחוק במצלמות אבטחה
לחץ להגדלת התמונות עבור ערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות עם מוניטור מחשב אחד הפיתוחים החשובים במערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות היא מערכת הצפייה מרחוק בעזרת DVR המאפשרת לאנשים לצפות ולנטר בזמן אמת מחוץ למעון יום עצמו בעזרת חיבור למערכת האינטרנט. עבור מעון יום וההורים, האופציה הזו שימושית מאוד. יש מעונות המשתמשים במערכת CCTV המאפשרת להורים שלהם להתחבר מרחוק כדי לבדוק אחר הילדים שלהם.

האפשרות לתת להורים להתחבר מרחוק בעזרת אפליקציה מאפשרת לתת את השירות המיוחד להורים ואת השקט הנפשי אותו הם צריכים כדי לדעת שהילדים שלהם בטוחים

התקנת מצלמות בגן ילדים   מאפשרות לגננות לבדוק את הפעילויות הקורות במעון יום ולוודא כי העובדים שלהם בטוחים ולא רק הילדים. העולם שלנו יכול להיות אכזר ולעיתים חטיפות ושוד יכולים לקרות במעון יום ולכן חיוני לא רק לדאוג לרווחת הילדים אלא גם לעובדים. טכנולוגיית הצפייה מרחוק מאפשרת להורים ולמנהלים להיות הזבוב שבקיר במעון היום והעובדים במעון יכולים להיות רגועים כי אם משהו יקרה, הם מוגנים
מצלמות האבטחה בגן הילדים מהוות בנוסף כלי ניהול ושליטה למנהלי הגנים דרכם הם יכולים לוודא ולהקפיד על: נהלי העבודה, נהלי בטיחות, הימצאות ציוד יקר ערך וכו’.
מצלמות האבטחה בגני ילדים מעניקות בנוסף אופציה עבור ההורים לראות את ילדיהם ב בשידור חי דרך הסלולרי ע”י חיבור המצלמות לאינטרנט.
הדרישה הגוברת מצד ההורים המודאגים הביאה למצב בו התקנת מצלמות בגנים הופכת לסטנדרט נדרש. בחלק מהמקרים מעדיפים הורים רבים לוותר על הרישום למוסד ללא הימצאות מצלמות.

האם יש מניעה חוקית מלהתקין מצלמות אבטחה בגני ילדים?

פרטיים, ובגנים של ילדים מתחת לגיל חינוך חובה, אין מניעה חוקית להתקין מצלמות אבטחה.
בבתי ספר ובגנים של משרד החינוך, ישנו חוזר מנכ”ל המפרט מתי ואיך מותר להתקין מצלמות אבטחה. עיקרי הדברים אומרים כי מותר להתקין מצלמות אבטחה אחרי אישור. מצלמות האבטחה יצלמו שטחים ציבוריים, ולא שטחים פרטיים. ויצלמו רק בעזרת תמונה, ללא קבצי אודיו.
היכן נתקין מצלמות אבטחה בגנים?

התקנת מצלמות בגן הילדים 

בתוך חדרי הגן, ובמרחבים הפתוחים שלו. למשל, בחצר המשחקים, ובפינות היצירה. בפינת האוכל, ובפינות המפגש. כל אלו הם אזורים ציבוריים בגן, שחשוב שיהיו מצולמים מהסיבות שמנינו למעלה. צריך להקפיד להתקין את מצלמות האבטחה כך שלא יפגעו בפרטיות הצוות המטפל. כך אסור להתקין מצלמות אבטחה בחדרי שירותים ומקלחות.

 

כשגן מתקין מצלמות אבטחה הוא הופך ל "גן שקוף" ומצהיר שאין לו מה להסתיר מההורים שהשאירו בידיו את הדבר היקר להם ביותר-ילדיהם.
לאחר התקנת מצלמות אבטחה הגן יכול להתגאות ביחס החם האוהב והמקצועי שהוא מעניק לילדים.
מצלמות אבטחה מותקנות בגן ומאפשרות להורים להיות בקשר עין בכל אותן שעות רבות שילדהם נמצאים בגן.
ההורה יכול לצפות בילדו מכל מקום בעולם דרך מחשב או טלפון סלולרי המחובר לרשת האינטרנט ע"י הקשת כתובת IP שנירכשה ע"י הגן מספק האינטרנט וניתנה להורים.

התקנת מצלמות בגן ילדים

בעידן מערכות תקשורת קיימות מגוון רחב של מערכות אבטחה החל ממצלמות אנלוגיות סטנדרטיות ועד למצלמות באיכות של FULL HD.
לכל מערכת יש יתרון וחסרון , צריך לאפיין את דרישות הלקוח להבין למה הוא מעונין במערכת הטמ"ס ולהתאים לו במקצועיות את המערכת המתאימה והנכונה עבור

מעוניינים בהתקנת מצלמת אבטחה בגני ילדים? לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087 03-5716044

 

 

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ