התקנת מצלמות לעסק

התקנת מצלמות לעסק 

התחום של מצלמות לעסק הוא רחב מאוד כיום ולכן צריך לדעת לבחור את סוג המצלמות ולכן בעידן מערכות תקשורת יש מענה מלא בכל נושא המצלמות.התקנת מצלמות לעסק של עידן מערכות תקשורת הם מהטובות שיש כיום בשוק.

התקנת מצלמות לעסק

התקנת מצלמות לעסק

התקנת מצלמות לעסק 

נותנת לך את כל הכלים כדי לעקוב אחרי העסק והעובדים בשידור חי מהטלפון, המחשב, הטלוויזיה ועוד.

אנחנו מלווים את בעל העסק לאורך כל ההתקנה וגם לאחר מכאן הדרכה מפורטת שנותנת מענה מלא על כל השאלות וגם לאחר ההתקנה יש מענה לכל בעיה או שאלה או תקלה.

 אנו מספקים שירותי התקנה מקצועיים בכול הארץ והודות לצוות המקצועי והאמין שלנו תזכו בשירות מהיר ויסודי תוך שמירה על הצרכים והדרישות שלכם לאבטחת הבית והעסק.

לפני כול עובדה תוכלו לקבל ללא עלות, ייעוץ והכוונה מקצועי לגורמים מקצועיים כמו: כמות מצלמות, מצלמות נסתרות, מיקום המצלמות אבטחה ועוד.

אנו ממליצים כשזה נוגע בתחום הביטחון על היקר לכם מכל, לא להתפשר על ציוד "נחות" ולדרוש רק את אחד ממותגי מצלמות האבטחה
כמו:HIKVISION ,DAHUA ,PROVISION וכדומה. המון מתקינים מעבירים כבלים לא תקנים, ספקים ללא תקן, ומצלמות באיכות ירודה.
אם בחרתם להתקין מצלמות אבטחה בבית רק לצורך "הפוזה" או רק לצורכי הרתעה בלבד, הטיפ שלנו חבל לשלם על ציוד לא איכותי במקום תתקינו מצלמות דמה בעלות נמוכה יותר.אם הבטחון והשקט הנפשי חשוב לכם, תבחרו בחברה שתדע להעניק לכם ציוד איכותי ובמותגים שאם במקרה של אירוע פריצה או ונדליזם ניתן יהיה לזהות והמערכת תקליט את החומר המצולם באיכות גבוהה.  

·מניעת גניבות של מידע יקר ערך, מניעת פריצות, חבלה לרכוש או חדירה לשטח הפרטי של בית העסק והישמרות מפני הפסדים של אלפי ואף עשרות ומאות אלפי שקלים יקרים.
 

·פיקוח ובקרה על הנעשה בעסק מדי יום, תוך שיפור יכולת ניהול העובדים בעסק, בקרה של אופי העבודה ואיתור נקודות שיפור.

התקנת מצלמות לעסק-של עידן מערכות תקשורת הם מהטובות שיש כיום בשוק

התקנת מצלמת אבטחה לבית מהווה אקט של אחריות אישית כלפי בני הבית וכלפי הציוד, הריהוט וחפצי הערך שלכם. אם אי פעם פרצו לכם לבית וגנבו ציוד יקר ערך, אתם יודעים כמה התעסקות מיותרת ולא נעימה נוצרת לאחר מכן וזאת עוד מבלי לדבר על כמה שזה פוגע בתחושת הביטחון. באמצעות התקנת מצלמות אבטחה לבית, אתם יכולים להרתיע משמעותית כל פורץ פוטנציאלי ובמקרה וכבר בוצעה פריצה, תוכלו לנסות לזהות אותו ולהתחקות אחר עקבותיו ולאתר את הפריטים שנגנבו. על מנת להתאים את המצלמה הנכונה למערכת האבטחה של הבית, מומלץ להיוועץ בבעל מקצוע, אשר מכיר את היכולות, את ההבדלים ואת התנאים השונים של כל מצלמה ומצלמה. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים לך במקצועיות מירבית מצלמות אבטחה לבית אשר ימגנו את ביתכם בצורה הטובה ביותר.

התקנת מצלמות לעסק 

   ההיבט השני של השירות שלנו, הוא ביכולת שלנו לספק לכם שירות של התקנת מצלמות אבטחה לבית כדי שתעקבו אחרי מי שנמצא בתוך הבית בהיעדרכם. מי שמזמינים מחברת פריצת דרך את השירות הזה, הם לא פעם הורים לילדים קטנים, אשר נמצאים בבית יחד עם המטפלת שלהם. בעזרת המצלמות, אתם יכולים תמיד לעקוב אחרי מה שהמטפלת עושה, ולוודא שהיא מתנהלת היטב עם הילדים שלכם. לחלופין, אנשים יכולים להזמין את השירות גם עבור הוריהם הקשישים – וכך הם יכולים לעקוב אחרי המטפלים הסיעודיים ולוודא שהם מטפלים כיאה בקשישים.

מהן היכולות של המצלמות? – תלוי כמובן ברצון שלכם. לחברת פריצת דרך יש מגוון רחב מאד של דגמים אפשריים עובר מערכות של מצלמות אבטחה. כשאנו מספקים לכם שירותי התקנת מצלמות אבטחה לבית, אנחנו קודם כל יושבים יחד אתכם לתכנן את המערכת הזו – כולל חשיבה על מצלמות שיכולות לצלם בשעות החשוך, מצלמות לשליטה מרחוק, מצלמות עם יכולת תנועה, מצלמות דמה שתפקיד רק להרתיע, מצלמות ממוגנות נגד פגיעות, ועוד היבטים נוספים. כך אתם מקבלים את המערכת הטובה ביותר להגנה על הבית שלכם.

 

 

התקנת מצלמות אבטחה לבית באמצעות צוות המומחים של עידן מערכות תקשורת 
התקנת מצלמת אבטחה לבית מהווה אקט של אחריות אישית כלפי בני הבית וכלפי הציוד, הריהוט וחפצי הערך שלכם. אם  נכנסו לכם לבית וגנבו ציוד יקר ערך, אתם יודעים כמה התעסקות מיותרת ולא נעימה נוצרת לאחר מכן וזאת עוד מבלי לדבר על כמה שזה פוגע בתחושת הביטחון. באמצעות התקנת מצלמות אבטחה  של עידן מערכות תקשורת לבית, אתם יכולים להרתיע משמעותית כל פורץ פוטנציאלי ובמקרה וכבר בוצעה פריצה, תוכלו לנסות לזהות אותו ולהתחקות אחר עקבותיו ולאתר את הציוד שנגנב. על מנת להתאים את סוג המצלמה הנכונה למערכת האבטחה של הבית, מומלץ להיוועץ אם נציג מטעמנו אשר מכיר את היכולות, את ההבדלים ואת התנאים השונים של כל מצלמה ומצלמה. אנחנו בעידן מערכות תקשורת  נשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים לכם את המערכת המתאימה לצרכים שלכם 

כיום ניתן למצוא בעידן מערכות תקשורת מערכות מצלמות אבטחה טובות ואיכותיות במחיר נמוך בהרבה מבעבר. עד לא מזמן, בעל עסק היה צריך לבחור בין מערכת זולה למערכת טובה ואיכותית. כיום, ניתן לרכוש מערכת מצלמות לעסק ולבית במחיר סביר לחלוטין. מערכות אלו מגיעות עם מערכת הקלטה נתונים ורוחב פס במהירות גבוהה להעברת נוחה של קבצי אודיו ווידאו גדולים במיוחד. יתרה מכך, בעל העסק יוכל להשתמש בטלפון החכם כמו אייפון או אנדרואיד על מנת לגשת למערכת האבטחה ולהתעדכן במתרחש בזמן אמת ומכל מקום בעולם.

 

מצלמות האבטחה המוצעות כיום הינן רבות ומגוונות, מצלמות אנלוגיות HD באיכות גבוהה, מצלמות נסתרות, מצלמות IP מצלמות ממונעות מסוגים שונים, ולכן יש צורך להתאים את הטכנולוגיה הנכונה לארגון  ולעסק שלך.

תכנון נכון ומקצועי של התקנת מצלמות בארגון ובמרחב עשויה לשפר את  הביצועים, ולמנוע תקלות.

תפקיד מצלמות האבטחה הוא ברור וידוע לשמש לך עיניים נוספות, שלא ממצמצות ולא נרדמות, וכמובן אותן עיניים לא מסיטות את מבטן למשהו מעניין יותר.

מצלמות אבטחה מעניקות לך שליטה אולטימטיבית מקרוב ומרחוק, על הנעשה בעסק / ארגון שלך.
מצלמות אבטחה הינן חלק אינטגראלי משליטה ובקרה בנעשה בארגון שלך.

מצלמות אבטחה של עידן מערכות תקשורת  ישרתו אותך נאמנה .
חברתינו מתקינה מצלמות אבטחה שנים רבות ומקפידה להתעדכן באופן שוטף בחידושי הציוד בארץ ובעולם.

מתקין מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מחוברות למוניטור או למכשיר ההקלטה DVR מכשיר הקלטה אליו מחוברים כל מצלמות האבטחה בביתה

ישנם מכשירי הקלטה עם חיבור ל 4 8 16 מצלמות.

בתוך מכשיר ההקלטה נמצא הזיכרון הארד דיסק HDD יש אפשרות ל 500G 1T 2T ויותר

ככל שגודל הזיכרון גדול יותר כך נוכל להקליט יותר זמן .

מכשיר ההקלטה מתחבר לאינטרנט דרך כבל רשת : על ידי חיבור זה נוכל לצפות בטלפון החכם בכל הנעשה אצלנו בעסק בבית מכל מקום בארץ ובעולם.

יש אפשרות לכוון את מכשיר ההקלטה שיקליט כל הזמן או אך ורק בזמן תנועה או בשעות מסוימות או שילוב.

חברת עידן מערכות תקשורת תייעץ לכם איזה מכשיר הקלטה מתאים לכם ותתכנן לכם את מערכת המושלמת במעגל סגור.

נשמח לעמוד לרשותכם בכתבותינו www.idan-comp.com

לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087 03-5716044

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ