התקנת שער כניסה לבניין

התקנת שער לבניין

התקנת שער לבניין

כל הסיבות להתקנת שער חשמלי לבית או לעסק
התקנת שערים חשמליים לבית או לעסק היא מגמה שהולכת ותופסת תאוצה בכל העולם, וגם כאן בישראל. שער חשמלי הוא למעשה שער אוטומטי שהכניסה והיציאה אליו וממנו מתבצעת על ידי מנגנון חשמלי. הוא יכול להיות שער שמחליק לצדדים או כזה שנפתח קדימה אל תוך הנכס, בחירה אישית שלכם כמובן.
הסיבות להתקנת שערים חשמליים מגוונות ושונות מאדם אחד לשני או בין עסקים. וכמו לכל הדברים, יש להתקנה זו חסרונות ויתרונות. במאמר זה נשתדל להציג את העיקריים שבהם.

התקנת שער כניסה לבניין • תחושת ביטחון – למעשה הביטחון הוא הסיבה העיקרית להתקנת שער חשמלי לבית שלכם. קודם כל, שער חשמלי הוא גבוה משמעותית משער ידני, כך שבאופן טבעי זה מקשה על חדירה לשטח שלכם. אם יש לכם קודן על השער החשמלי, זה כמובן מוסיף לתחושת הביטחון והשליטה שלכם על מי יכול להיכנס לשטח הבית. כמובן שעוד יותר טוב אם על השער החשמלי שלכם יש גם אמצעי הגנה נוספים, כמו למשל מצלמה או תאורה חזקה שמופעלת על ידי חיישני תנועה.
• פרטיות – בנוסף לתחושת הביטחון, שער חשמלי מעניק גם פרטיות לבני הבית ומאפשר מרחב פרטי אישי לכל פעולה שאתם עושים בבית, מבלי לחשוש שכל מי שעובר ברחוב יכול להציץ ולראות מה נעשה פנימה בשטח שלכם.
• הנוחות שבכניסה לבית – תתארו לעצמכם את החיים שלכם עכשיו, לפני שהתקנתם שער חשמלי לבית. אתם חוזרים מהעבודה, מתים מעייפות, רעבים, כל מה שאתם רוצים זה לחלוץ נעליים, להתרסק על הספה ולבהות בטלוויזיה. ואז אתם מגיעים הביתה, וצריכים לצאת מהרכב, להשאיר אותו דולק באמצע הרחוב ולפתוח את השער הידני שלכם כדי להחנות. ואחר כך גם לסגור אותו ידנית… עכשיו תדמיינו את זה עם גשם זלעפות. לא כיף, נכון? לעומת זאת, תחשבו כמה קל ונעים זה יהיה לחזור הביתה, השער שלכם ייפתח בלחיצת כפתור, אתם תיכנסו בנוחות עם הרכב לחניה והשער ייסגר אחריכם אוטומטית בקלילות. חלום, הא?
• הגנה – שער חשמלי, שההרשאות הפתיחה והסגירה שלו נמצאות אך ורק בידיכם, הופך את שטח הבית למרחב מוגן עבור בני המשפחה. ולא רק מבחינת תחושת הביטחון והשקט הנפשי שהוא משרה, אלא פשוט מכיוון שהוא יוצר מרחב פיזי בטוח. זה חשוב במיוחד אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, כיוון שאז אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכשייצאו החוצה לשחק או סתם לשוטט, כל עוד השער סגור והשליטה עליו בידיים שלכם, הם לא יוכלו לצאת אל הרחוב או אל מחוץ לשטח הפרטי שלכם.
• עמידות וחוזק – השער החשמלי שלכם הוא מערכת האבטחה הראשונית של הנכס שלכם. הוא זה שעומד בקו הראשון ועל מנת לחדור אל הבית, יש לעבור אותו תחילה. כמעט כל השערים החשמליים מותאמים וייעודיים לבית שלכם ועשויים מחומרי גלם עמידים וחזקים שיכולים לשרוד את תנאי מזג האוויר ללא בעיות מיוחדות.
• אסתטיקה ויופי – שער חשמלי לבית משדר יוקרה ואלגנטיות. מבחר עיצובי השערים החשמליים הוא עצום ואין ספק שכל אחד יכול למצוא שער שעומד בדרישות שלו, שנראה לטעמו ושמתאים לעיצוב הבית. יש שערים שהבסיס שלהם יכול להיות עץ או מתכת או שילוב של שניהם, שני חומרי גלם קלאסיים שיכולים להתאים גם לסגנון מודרני וגם לסגנון מסורתי יותר.
• תוספת ערך לנכס – באופן כללי, פתרונות אבטחה מעלים את שווי הנכס ואת ערכו לקונים פוטנציאליים. כך המצב גם עם שער חשמלי. התחושה היא ששיעור הפשיעה נמוך יותר עם שער חשמלי ובנוסף לכך יש את כל היתרונות שמנינו למעלה. כל אלה יחד מעלים את ערך הנכס והופכים את התקנת השער החשמלי לרווחי ביותר לטווח הארוך.

התקנת שער כניסה לבניין

התקנת שער כניסה לבניין

החסרונות שבהתקנת שער כניסה לבניין
• השבתה במקרה של הפסקת חשמל – זהו למעשה החיסרון העיקרי של השער החשמלי. אם פתאום מתרחשת הפסקת חשמל או מתקיים איזשהו כשל במערכת, ישנה השבתה של השער החשמלי. אמנם ברוב המקרים יש גיבוי, כמו למשל מנואלה ידנית שניתן לתפעל, אבל זה בהחלט לא נוח להגיע למצב כזה.
• מוטיב הסכנה – כבר נשמעו פה ושם סיפורי זוועה על שערים חשמליים שמחצו ואף הרגו אנשים שנלכדו בתוכם. חשוב לדעת שמדובר כנראה בשערים שההתקנה שלהם היתה לקויה. כיום למרבית השערים יש חיישנים שאינם מאפשרים לאף אחד להילכד בהם. הם משתמשים בטכנולוגיה כמו קצוות בטיחותיים או בקרות מהירות שנועדו להאט כשגוף כלשהו מתקרב אליהם.
התקנת מחסום לבניין – אין ספק שעלות התקנה של שער חשמלי יקרה הרבה יותר מהתקנת שער ידני. לא מדובר רק בהתקנה עצמה, שהיא מורכבת יותר, כיוון ששערים חשמליים כוללים גם מנועים וקודן, אלא גם בעלויות תחזוקה שוטפות. אז נכון, אמנם לא זול להתקין שער חשמלי לבית, אבל אין שום תחליף לתחושת הביטחון ששער כזה נותן לכם.

התקנת שער כניסה לבניין

התקנת שער כניסה לבניין

אנו בעידן מערכות תקשורת עוסקים התקנת שער כניסה לבניין מכל המינים והסוגים. אנו מספקים שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ ומציעים יעוץ והכוונה מותאמים. הצוות שלנו מתחייב להעניק לכל אדם שירות מהיר, אמין, אדיב ומקצועי. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בכל עניין. נשמח לשמוע מכם.

באדיבות אתר טוב תודה

אנו בעידן מערכות תקשורת נשמח לעזור ולייעץ לכם בכל שאלה כתובתינו הפרדס 5 אזור 

054-6999087 www.idan-comp.com

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ