ממיר עידן פלוס

   

ממיר עידן פלוס

ממיר עידן פלוס

ממיר עידן פלוס

בעיקר לאנשים שלא צופים הרבה בטלוויזיה, לאנשים הצופים בעיקר בערוצים 1, 2 ו-10 ולאנשים המעוניינים לחסוך אלפי שקלים בשנה בהוצאות התקשורת (אחת ההוצאות החודשיות הנכבדות ביותר למשפחה).

אם אתם צופים בקביעות בערוצי הספורט, או אם אתם עם ילדים קטנים המכורים לערוצי הילדים הרבים או צופים בעיקר בסדרות קבועות אשר משודרות בחברות הכבלים והלווין, כנראה שהרפורמה לא תשנה לכם.

ממירי עידן פלוס של עידן מערכות תקשורת הם הציוד האמין והטוב ביותר שיש כיום להציע.

המעבר ממיר עידן פלוס אפשר את הקטנת מספר אתרי השידור בארץ והפחתה של ממש בעוצמת הקרינה הבלתי מייננת.
עידן+ זה פלוס למשק
העידן הדיגיטלי הביא עמו בשורה גם למשק: בחיסכון בתדרים והפנייתם לשימושים תקשורתיים מתקדמים, בחיסכון בעלויות התפעול של מערך השידור, בפינוי שטחי קרקע ובחיסכון בחשמל בהשוואה לשידור האנלוגי.
עידן+ פשוט להתחבר
כדי להתחבר יש לרכוש ערכת קליטה מתאימה ולהתקינה. החיבור לשירות מתבצע בהתקנה ותפעול פשוטים וידידותיים למשתמש. רכישת הערכה היא בעלות חד פעמית וללא דמי מנוי. את הערכה ניתן לרכוש בחנויות השונות, בחנויות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, בחנויות עשה זאת בעצמך ובסניפי הדואר. בחירת הערכה, רכישתה והתקנתה הן באחריות הצופה בלבד. ערכה שאינה מתאימה או תקולה עלולה להביא לשיבושים בקליטה.

למה כדאי להזמין ממיר עידן פלוס
בעיקר לאנשים שלא צופים הרבה בטלוויזיה, לאנשים הצופים בעיקר בערוצים כאן 11, רשת, קשת ו-10 ולאנשים המעוניינים לחסוך אלפי שקלים בשנה בהוצאות התקשורת (אחת ההוצאות החודשיות הנכבדות ביותר למשפחה).
עידן+ מתאים גם כתוכן משלים ואקטואלי, לאלו הצופים בסרטים/בסדרות באמצעות האינטרנט, או לבעלי חבילות תוכן ללא ערוצים חיים כמו נטפליקס ודומיו.
לשאלות בנושא עידן פלוס, לחצו כאן
להתחברות לשירות יש לרכוש ממירDDT של עידן פלוס בעלות חד פעמית של 250 ₪ או באמצעות טלוויזיה בעלת ממיר דיגיטלי מובנה ואנ

ממיר עידן פלוס

ממיר עידן פלוס

נכון להיום, המדינה מחולקת לשני אפיקים. על מנת לצפות בערוצים החדשים, מנתניה דרומה יש להפעיל את אפיקים 26 ו-29. לאזור הדרום יש להוסיף את אפיק 28 ולאזור הצפון: אפיק 32. כעת הכללת הערוצים במערך השידורים החינמי נעשית במימון המדינה. בעוד שנה וחצי יופעלו על ידי מפעיל פרטי, כך לפי חוק ההסדרים

"כמו כן צעירים ומשפחות רבות, יוכלו היום לעשות חישוב מסלול מחדש ולבחור בפתרון חינמי של 10 ערוצי בסיס ובעלות חד פעמית (ממיר ואנטנה) מה שיאפשר חיסכון של אלפי שקלים בשנה

טנה מותאמת – כך תחסכו גם את עלות רכישת הממיר.

סוגי ממירים וטווח מחירים

יש הרבה סוגים של ממירים ולכן כדאי להתמקד ביכולת הקליטה, העמידות וההתאמה לטלוויזיה. שאר הפרמטרים הקובעים את מחיר הממיר לא תמיד רלוונטיים עבור הלקוחות. אפשר להקדים ולהגדיר מטרות וצרכים של שימוש בממיר עידן פלוס לברר על אפשרויות ניגון קבצים מתוך ממשק המשתמש או יכולת שדרוג תמונה ולחסוך על ממיר ללא אפשרות להקלטת תכניות.

טווח האפשרויות כמעט בלתי מוגבל ולכן הכל תלוי בסופו של דבר בהעדפות אישיות של הלקוח. לאחר שמולאו הדרישות הבסיסיות ניתן לעבור לשלב המעשי של רכישת ממיר ולברר על שירותי התקנה.

בחירת ערכת הצפייה, הרכישה וההתקנה הן באחריות הלקוח ומי שלא מחזיק ברקע טכני יכול להיעזר בנציגי חברות מקצועיות.

דוגמאות לממירי עידן פלוס, ואנטנות אקטיביות מותאמות:

מהו ממיר מובנה בתוך הטלויזיה 

מכיוון שמדינות רבות בעולם משדרות בשיטה הדיגיטלית הנקראת DTT (ראשי תיבות באנגלית: Digital Terrestrial Television) יצרניות הטלוויזיה הגדולות החלו בשנים האחרונות לשלב את הממיר הדיגיטלי בטלוויזיה ובכל לחסוך לנו הלקוחות את רכישת הממיר וחיבורו,ייתכן מאוד שחלקכם רכשו טלוויזיות בשנים האחרונות ואינכם מודעים לכך שהממיר כבר מובנה ויש באפשרותכם כבר עכשיו לקלוט את שידורי עידן פלוס.החברות העיקריות המשלבות היום ממיר בטלוויזיות הן : סוני, פיליפס, LG, ופנסוניק – חברות נוספות משלבות את הממיר בטלוויזיות אך מכיוון שמדובר בטלוויזיות שלא יוצרו לשיטת השידור הדיגיטלית הספציפית לארץ ייתכנו בעיות בכתוביות בעיקר ואף באיכות הקליטה.
למי שמעוניין לקלוט את שידורי עידן פלוס דרך הממיר המובנה מומלץ בטרם הרכישה לבדוק מול הספק אם מדובר בממיר המותאם במלואו לשיטת השידורים הדיגיטליים הקרקעיים של ישראל וכן לבדוק שאין בעיה בכתוביות ובתמיכה בשפה העברית.

האם נדרשת אנטנה גדולה ואיכותית 

ממיר עידן פלוס

ממיר עידן פלוס

 

האנטנות הדיגיטליות המומלצות לקליטת הערוצים החופשיים מתחלקות לכמה סוגים:
אנטנות פסיביות – ללא מקור מתח חיצוני – האנטנה המגיעה עם הממיר (whip-stick) לדוגמה היא פסיבית, ניתן להחליפה לאנטנה פסיבית גדולה יותר מסוג יאגי (Yagi), האנטנות הפסיביות מותאמות למזגי האוויר השונים, לכן ניתן להשתמש בהם כמקור קליטה חיצוני.
אנטנה אקטיבית – עם מקור מתח חיצוני – דגמים רבים של אנטנות אקטיביות מסתובבים כיום בשוק, חלקם מלבניות וחלקם נפתחות או מתכווננות, רוב רובם של האנטנות האקטיביות נועד לשימוש פנימי, מספר מצומצם של אנטנות אקטיביות נועד לשימוש חיצוני

התקנת ממיר עידן פלוס

אנטנה על הגג (אנטנת ציפורים) – על אף שאנטנות אלו שימשו לצורך קליטה בעידן האנלוגי – שימוש באנטנה מסוג זה היא המומלצת ביותר – יש לוודא שהאנטנה מחוברת כראוי, בעלת מקור מתח וללא מסננים (יש להיעזר באיש מקצוע).
כפי שכבר הזכרנו כאן באתר, רוב הצופים היום בערוצי הטלוויזיה במסגרת עידן פלוס נהנים מקליטה איכותית וטובה, אך עדיין חלק לא מועט מהצופים נתקל בבעיות קליטה ואף בחוסר קליטה מלא, בתשדירים של הרשות השנייה הם מדגישים שע"מ לקלוט את הערוצים יש צורך ב"אנטנה מותאמת" מאחורי מילים אלו מסתתר מידע רב, השאיפה של מנהלי הרפורמה היא לאפשר קליטת ערוצים דרך אנטנה קטנה ופנימית שנמצאת בתוך הבית וללא כל מאמץ לאחר חיבור פשוט הנמשך מספר דקות, כבר אפשר להתחיל לצפות בערוצים החינמיים, האם זה באמת כך ? לא בדיוק! נכון להיום ערים כדוגמת : פתח תקווה,רעננה,כפר סבא,הוד השרון,הרצליה,צפון תל אביב ואזורים נוספים ברחבי הארץ לרוב יקלטו את ערוצי עידן פלוס אך ורק באמצעות אנטנה חיצונית הנמצאת מחוץ לבית, כאן בדיוק המילים "אנטנה מותאמת" תופסות משמעות שונה ואחרת. אם כך, מהי האנטנה המומלצת ביותר ? ובכן, במידה ולאחר רכישת ממיר דיגיטלי והתקנתו ע"פ ההוראות ולאחר ביצוע סריקה אוטומטית למציאת הערוצים הסתבר שלא נמצאו ערוצים (no signal) גם אנטנה פנימית מוגברת בתוך הבית לא תעזור ורכישת אנטנה מוגברת הנה מיותרת, במקרים אלו רצוי להוציא את האנטנה מחוץ לחלון הבית ולבצע סריקה מחדש, במידה ואכן הקליטה טובה ניתן לשדרגה באמצעות אנטנה פסיבית גדולה יותר. אנטנה אקטיבית פנימית מומלצת לרכישה רק במידה ואתם קולטים מתוך הבית ומעוניינים לשפר את איכות הקליטה ולהימנע מתמונה משובשת/מפוקסלת/קפואה.
המושג "אנטנה דיגיטלית" אינו נכון, אנטנה היא אנטנה ולכן אם בבניין או בבית עדיין יש אנטנת ציפורים מהסוג הישן נסו לחבר אליה את הממיר, במידה ואין קליטה תיעזרו באיש מקצוע ע"מ להשמישה מחדש, פעולה זו אולי תעלה מעט כסף אבל תאפשר לכם קליטה באיכות גבוה ללא כאבי ראש מיותרים

להזמנת התקנת ממיר עידן פלוס צלצלו למומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087 –  03-5716044

 

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ