מצלמות אבטחה לחניון

מצלמות אבטחה לחניון

מדובר בהתקנה כדאית וחוקית, שתתעד פלישת רכבים לחניון, והתחמקו מתשלום, תוך מסירת פרטים על הרכב הסורר באמצעות המצלמה. כיצד נעשה זאת חוקי? ראשית כל, הציבו שלט המתריע שבחניון מותקנות מצלמות במעגל סגור. הדבר חוקי בחנויות וקניונים ועל כן הוא חוקי גם בבית מסחר המוכר חניות. בצורה זו, לקוח שלא מעוניין להיות מצולם יכול שלא להיכנס לחניון. הכניסה שלו נעשית בידיעה שהוא יצולם.

האם מותר להתקין מצלמות אבטחה בשטח החנייה שהוקצה לך במגרש של הבניין

כאן, הסוגיה של חדירה לפרטיות רגישה הרבה יותר לדיון מאשר בחניון שכל כולו נמצא בבעלותך. כידוע, אתה לא היחיד שגר בבניין, ודיירים אחרים, שגם להם יש מקום חנייה כמוך, יוכלו להתלונן על חדירה לפרטיות, ואף לפנות לבית המשפט. לשמחתך, בשונה מתחום כמו מצלמות לבניין. ניתן לכייל את המצלמה כך שתצלם אך ורק בשטח שלך, מבלי לפלוש לשטחי חנייה של השכן שלך או של השכנים שלו. לפיכך, מומלץ להתקין מצלמת אבטחה ולדאוג שכך היא תנהג.

מה מטרת התקנת מצלמה בחנייה פרטית

המטרה היא לקבל אשרור שנושא הפרטיות של החנייה הזו אינו בר עוררין ואינו ניתן לערעור על ידי נהגים אחרים. כך, גם אם מקום החנייה נותר מיותם, ואתה נמצא רחוק, תוכל לתעד זאת באמצעות אפליקציה לטלפון החכם ולשלוף את האירוע ממקלט ה DVR. בדרך זו תוכל לדאוג שמקום החנייה הזה יישמר רק לך, ללא חשש מהשתלטות או ניסיון להשתמש במקום הזה על בסיס מקום פנוי.

בדומה לתחומים אחרים, חשוב גם כאן שהמצלמה תהיה מוצנעת על מנת למנוע מבעלי רכבים אחרים להתל במצלמה באמצעות הסתרת לוחית הזיהוי שלהם או הסתרת תווי הפנים. בעידן מערכות תקשורת אנו נותנים מענה בתחום מצלמות אבטחה לחניון 

מצלמות אבטחה מעניקות ראייה מרחבית שאין שני לה. הטעות הנפוצה היא שמצלמות אבטחה שם רק לצרכי תיעוד, ואמנם ברוב מהמקרים בהם התרחשו מעשי פריצה או ונדליזם, מצלמות האבטחה היוו את האלמנט האקוטי ביותר לצרכי ביטוח, אך לא כאן טמון היתרון המשמעותי שלהן;

מצלמות אבטחה לחניון

ן הן אלמנט מרתיע – ברוב המקרים כאשר פורץ מבחין במצלמה איכותית המשדרת בזמן אמת (כך שגם אם יפרק אותה עדיין ישודר סרטון live עד רגע הפירוק), הוא בוחר מטרה קלה יותר.

מצלמות אבטחה מאפשרות ניהול בזמן אמת בשלט רחוק.

שימוש יעיל במצלמות האבטחה מעודד שקיפות מוחלטת בין חברי העסק ומונע אי אלו אי הבנות ותחומים אפורים – הכול מתנהל בצורה גלויה, מתועדת, על השולחן.

טכנולוגית מצלמות האבטחה מאפשרת כיום צילום ברמה גבוהה.אנו בעידן מערכות תקשורת מומחים לתת פיתרונות לפרטים נוספים צלצלו אלינו 054-6999087

 

איך צופים בהקלטות וכמה זמן הם נשמרות  במערכת ההקלטה

לכל מצלמה אפשרויות ומאפיינים ספציפיים. הבחירה בעידן מערכות תקשורת מאפשרת לך להצטרף למעגל לקוחות מאובטח ומרוצה, המודרנית, ולהיות שקט שאינך 'שפן הניסויים של המודרנה הניסיונית החדשה' – אנחנו עובדים רק עם מוצרים מוכחים, חזקים ואמינים ולכן כל התקנה בעידן מערכות תקשורת מלווה באחריות מלאה וליווי צמוד לאורך הדרך.

איזה סוגים של מצלמות קיימות

מצלמות IP: המצלמות מתחברות למערכת הקלטה מסוג NVR או למחשב וכך מתבצעת הקלטת הנתונים. מצלמות IP יכולות לעבוד גם ללא מכשיר הקלטה או מחשב ויאפשרו למשתמש צפייה בזמן אמת אך ללא פונקציה של הקלטה.

מצלמות HD: מצלמות אבטחה HD (מצלמות במעגל סגור), הידועות גם כמצלמות מעקב HD ומסוגלות ללכוד קטעי וידאו ברזולוציית צפייה גבוה מאוד.

התקנת מצלמות בחניון

מצלמות PTZ: מצלמות המתאימות לאזורים ציבוריים גדולים, למשל קניונים, שדות תעופה, אוניברסיטה, מחסנים גדולים, נמלים וכיוצא בזה. מצלמות אלה מסוגלות לנוע סביב צירן, לבצע תקריב והגדלה אופטית של אזור הצילום. מאפיינים אלה מאפשרים מעקב צמוד באזורים ענקיים.

מצלמות אנלוגיות: מצלמת אבטחה אנלוגית או  CCTV CAMERAהיא מצלמת אבטחה המעבירה אותות וידאו באמצעות כבל תקשורת ישיר (כבל קואקסיאלי) למערכת הקלטה מסוג DVR לצורכי צפייה בזמן אמת והקלטה.

 התקנת מצלמות לחניון בחניון מגורים כדאי להתקשר עם חברת עידן מערכות תקשורת חברה שיודעת למפות את השטחים הרלבנטיים ולמקם את המצלמות בצורה הטובה ביותר. כמו כן, חשוב לזכור כי המושג “מצלמות אבטחה” מקפל בחובו שורה ארוכה של מוצרים. למשל, מצלמות מוסלקות, מצלמות כיפה, מצלמות אינפרה אדום, מצלמות ייעודיות ליום או לילה, מצלמות IP, מצלמות ממונעות ועוד. תפקידה של החברה המתקינה את המצלמות כולל גם סיוע בבחירת האביזרים המתאימים והנכונים ביותר לבניין ולדיירים בהתחשב בנסיבות.

התקנת מצלמות אבטחה נדרשות במקומות רבים: עסקים, בתים פרטים ,ברבי קומות ,בלובי ,בחניון ,ברשתות קמעוניות, במרכזי מסחר, ברשתות מזון ומסעדות, בארגונים גדולים במפעלים, במבני שירות המדינה (מוסדות ציבוריים ושטחים ציבוריים), בבתי ספר ובגני ילדים,עוד צורך יש לנו במצלמות אבטחה הוא במעקב במטפלות בתינוק או בקשיש . מצלמות אבטחה מהוות הרתעה אמיתית בפני גנבות והשחטת ציוד . הקלטות האירועים ותיעודם משמשים כהוכחות בבתי המשפט, ומאוד עוזרים למשטרה לפענח פשעים.

אנו בעידן מערכות תקשורת יכולים להיעזר  מצלמות אבטחה לחניון בכל אותם מקומות פגעים לוונדליזם ,הם מהווים הרתעה אמיתית ולו רק בשל נוכחותם בשטח , הקלטות האירועים ותיעודם על ידי המצלמות מהווים הוכחה חותכת והן קבילות בבתי המשפט .

אנו ממליצים מכל הלב לאחר שגמרתם להתקין מצלמות אבטחה לשוחח ארוכות לפני כן עם מומחה שמתמחה בתחום הזה, מפני שבתחום הזה קיים מגוון רחב של מצלמות למטרות שונות ולמיקומים שונים , למשל תנאי התאורה במקום משפעים מאוד על חדות הצפייה של ההקלטה שהמצלמה תצלם , ולכן במקום חשוך חשוב שהמצלמה תהיה עם צמצם רחב שהיה רגיש לאור כדי שנוכל לזהות את האדם שהמצלמה תצלם.

מערכת האבטחה של עידן מערכות תקשורת מקליטה לפי גילוי תנועה, כך שאם למשל: נגנב תיק של גברת מצלמות האבטחה הקליטו ותיעדו את המתרחש וכך, הנהלת החניון יכול לסייע לחוקרי המשטרה לתפוס את הגנב.

מצלמות אבטחה לחניון אפקטיבית עבור אזורי מפתח בחניון כמו: בכניסות ויציאות, במתחמי הכניסה לחניון,  ובמקומות נוספים אשר חשוב לשים עין ולהיות עם האצבע על הדופק.

התקנת מצלמות אבטחה מסייעת לבצע מעקב בכל שעות היממה,ומספקת הגנה וכאמצעי הרתעה עבור גנבים וונדאליסטים.

מצלמות במעגל סגור עשויות למנוע ולהרתיע פריצות לרכבים בחניון הבית 

לייעוץ ולפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת 054-6999087 03-5716044

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ