מצלמות אבטחה לעסקים

מצלמות אבטחה לעסקים

כמה פעמים בזמן האחרון ראיתם ברשתות החברתיות סרטונים, בהם נראה אדם הגונב מכשיר סלולרי מתוך תיק של אם לתינוק? כמה פעמים צפיתם דרך המחשב באישה הגונבת בגדים מחנות, מחביאה בשקית ובורחת? גניבות ופשעים הם עניין מצער אך יומיומי במדינה שלנו. קרבנות הפשעים הללו מתקשים להתגבר על עגמת הנפש והעלבון הכרוכים במעשה שכזה, אך פעמים רבות מתנחמים, לאחר שהשיגו את תיעוד מצלמות האבטחה, שיתפו אותם ברשת ובכך הביאו לתפיסתם של העבריינים. התקנת מצלמות אבטחה בחנויות, קניונים ועסקים מכל הסוגים, עשויה לסייע בתפיסת פושעים ולהביאם למיצוי הדין עם הוכחת חותכת שלא ניתן להתווכח עמה.

מצלמות אבטחה לעסקים

מה חשוב לבדוק כשבוחרים איש מקצוע שיבצע התקנת מצלמות אבטחה

מצלמות המשמשות לאבטחה בבתי עסק יכולות להגיע במגוון של סוגים, כאשר מומלץ שבעל העסק יעשה בדיקה מקדימה שתסייע לו להחליט, אילו מצלמות הוא מעוניין להתקין וכמה. התקנת מצלמות אבטחה חשוב שתעשה אך ורק על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך כמו אצל עידן מערכות תקשורת, שיקשיבו לצרכים שלכם ויסייעו לכם בצורה הטובה ביותר.

מצלמות אבטחה לבית ולמה הן משמשות

כדאי כאמור להחליט קודם כל מה בדיוק אתם מחפשים, בין היתר כדי לא להוציא סכומים מיותרים על ציוד שאיננו נדרש. במקומות בהן התשתית מאפשרת זאת, כדאי לוודא התקנת מצלמות אבטחה נייחות, כמה שצריך על מנת לכסות חלקים נרחבים ככל האפשר לכן עדיף להתקין אותה על אזור רחב וחבוי כמו ארונות, מתלים וכדומה. מצלמה ניידת גם היא מומלצת לשימוש וזאת בשל היכולת שלה לכסות כמה אזורים באמצעות תנועה, ובנוסף היא אינה דורשת תשתית מיוחדת. ישנן מצלמות המקליטות קול, כאלו המצלמות גם בחשכה ועוד מגוון סוגים. מומלץ לבקר באתר וליצור קשר עם המומחים של עידן מערכות תקשורת, שישמחו לאפיין את הצרכים הספציפיים של העסק לכם, ולתפור למידותיכם התקנת מצלמות אבטחה שיתאימו לכם בדיוק.

מצלמות לבית פרטי

התקנת מצלמות האבטחה מתחלקות ללא מעט קטגוריות. ישנן מערכות המאפשרות כיוונון בקצב הפריימים על מנת לאפשר הגדרות רזולוציה גבוהה יותר וישנם לקוחות שימצאו בפתרון זה עדיף גם על חשבון כמות הפריימים (העין האנושית לא כל כך מבחינה בהבדלים). בבחירת מצלמות IP, הבדיקות הנ"ל נחוצות גם כן, מצלמות אבטחה בעלות רזולוציה של 2, 3 ויותר מגה פיקסל מאפשרות את בחירת הרזולוציה, מצלמות אלו גם אינן מעניקות כמות פריימים מלאה בכל הבחירות, עובדה שלא באה על חשבון הפריימים.
כמו כן, מומלץ לבדוק את אפשרות ההרחבה מעבר לקיבולת הערוצים של המכשיר. בבחירת מערכת DVR, רצוי מאוד לבדוק את היכולת ואת האפשרות של תוכנת ניהול מצלמות במסך בודד. תוכנת ניהול לרוב מותקנת על מחשב ומאפשרת ניהול נוח של מספר מערכות בחלון אחד.

מצלמות אבטחה לעסקים עבור העסק שלכם זהו בהחלט צעד בכיוון הנכון אבל אסור למהר. לא מספיק לרכוש מצלמה משוכללת. חשוב מאוד שההתקנה תיעשה באופן מקצועי ולא פחות חשוב – במיקום מדויק שיספק אבטחה מרבית.
לרוב, התקנת מצלמות אבטחה בצורה הטובה ביותר נעשית בכמה שלבים. בשלב הראשון, כדאי להתייעץ עם מומחה לאבטחה ולמצלמות. המומחה שבחרתם צריך להגיע עד אליכם, שיחה בטלפון לא מספיקה. הוא צריך לסקור את האזור המיועד ולבדוק מהו המקום או מהם המקומות שמהווים נקודות תורפה שמשם צפויה להתבצע כניסה לא מורשית. שנית, צריך להחליט משיקולים תקציביים ואחרים כמה מצלמות יותקנו ומאיזה סוג. טווח המחירים גדול למדי, ההבדלים ניכרים וכוללים טווח צילום, רזולוציה, עמידות גוף המצלמה, יכולת צילומים בחושך וכן הלאה. שלישית, צריך להחליט האם רוצים להסתפק במצלמות או אולי לשלב אמצעים נוספים 

עסקים וארגונים רבים מפעילים התקנת מצלמות אבטחה מסוגים שונים הן בתוך העסק והן סביבו (כולל בחניה), כדי להיעזר במצלמות הללו לצרכי אבטחה, מניעת גניבות (פנימיות וחיצוניות), ייעול התפעול של העסק, שליטה מרחוק בנעשה בעסק ולתיעוד התרחשויות בעסק ובסביבתו.
בד"כ כשבאים לרכוש מצלמות אבטחה, עסקים שוכחים את הדבר הכי חשוב: לבדוק חברה אמינה שנותנת שירות 

לאחר ההתקנה.
אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות ומקצועיות הגעתם למקום הנכון!
חברת עידן מערכות תקשורת מתמחה בהתאמה והתקנת כל סוגי מצלמות האבטחה באופן אישי לכל חלל ולכל מקום.
אנו מתקינים את המצלמות האיכותיות ביותר ממיטב המותגים הטובים ביותר בארץ ובעולם.
את מצלמות האבטחה ניתן כיום לראות בכל מקום אפשרי, אם זה בעסקים, ארגונים, מוסדות ואף בבתים פרטיים.
מצלמות אלו מאפשרות לכם בכל רגע נתון לדעת מה קורה בעסק שלכם או בביתכם הפרטי ולתת לכם שקט נפשי מפני פריצות, וונדליזם ואלימות נגד חסרי ישע (ילדים או קשישים).
בחברת עידן מערכות תקשורת תקבלו התקנת מצלמות אבטחה 
• בהתאמת המצלמה לפי הצורך באופן מדויק.
• התקנת המצלמה בצורה נקייה ומקצועית.
• הסבר מלא על הפעלת המערכת וצפייה בהקלטות.
• שירות אישי, אדיב ומקצועי – ללא פשרות!

סוגי המצלמות שקיימות היום 

מיועדות לצילום פנים וצילום חוץ. יתרונן המובהק של מצלמות גוף הינו היכולת לחבר עדשת ואריפקואל (מתכוננת) ועל ידי כך להגדיר את שטח הצילום הרצוי ללא כל תלות במיקום הפיזי של שבו מותקנת המצלמה, יתרון נוסף הינו השימוש השימוש בלוקס נמוך המאפשר קבלת תמונה איכותית בתנאי תאורה ירודים על ידי שימוש בתאורה המינימלית הקיימת בשטח הצילום.

מצלמות צינור אינפרא

מצלמות צינור אינפרא

מצלמות אבטחה מסוג צינור אינפרא הינן מיועדות לצילום פנים וצילום חוץ. המצלמות הינן מתכתיות ומוגנות מים ומצויידות בלדים מסוג אינפרא אדום המאפשרים קבלת תמונה ברורה גם בתנאי חשיכה מוחלטת, לאינפרא אפשרות צילום בחושך מוחלט לטווחים של עד 100 מטר.

מצלמות כיפה  
מצלמות כיפה  הינן מצלמות לצילום פנים ולצילום חוץ. הן כדוריות מתכתיות ומוגנות מים ומצויידות בלדים מסוג אינפרא אדום המאפשרים קבלת תמונה ברורה גם בתנאי חשיכה מוחלטת, לרוב הן משמות לצילום פנים עקב יכולות צילום בתנאי חשיכה של עד 35 מטר.

מצלמות סמויות
התקנת מצלמות אבטחה נסתרות היא עבור צילום פנים וצילום חוץ. מצלמות סמויות אלה מגיעות בזיווד של גלאי פריצה / גלאי עשן / מצלמת כרטיס פינאול, בנוסף, יש להן גלאי פריצה ויש אפשרות לצילום בתנאי חשיכה מוחלטים על ידי שימוש באינפרא אדום ושימוש בלוקס נמוך.
התקנת מצלמות ממונעות PTZ
מצלמות ממונעות הינן לצילום פנים וצילום חוץ, כאשר ישנה אפשרות לצילום בחושך מוחלט על ידי שימוש בלוקס נמוך מאוד המאפשר קבלת תמונה איכותית בתנאי חשיכה. היתרון המובהק של המצלמות הינו שליטה מרחוק במנוע המצלמה וצילום של 360 מעלות ופיקוד על העדשה אשר מאפשר קבלת תמונה ברורה במרחקים גדולים מאוד מהמיקום הפיזי של המצלמה.

 

 

 

 

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ