מוצרים

 

ציוד רשת

של עידן מערכות תקשורת הוא מבין המובילים בשוק ויפתור לך את כל בעיות הרשת, ציודנו אמין וטוב ואנחנו עובדים עם כל החברות המובילות בשוק בתחום הרשת שיעזרו לכם לתת פתרונות.

ניתן למצוא באתרנו את כל סוגי הכבלים וציוד הרשת שתם צריכים ועידן מערכות תקשורת תיתן לכם פתרון ומענה לכל בעיה ושאלה.

עידן מערכות תקשורת היינה חברה מומחית ביבוא ושיווק פתרונות תקשורת לבית ולעסק, כמו כבלים , ספקי כח , נתבים , מתגים , כבלי מתח , וכדומה.בנוסף אנו נותנים שירות יעוץ מקצועי והכוונה בתחום התקשורת.

 לעידן מערכות תקשורת יש מגוון רחב של פתרונות רשת המוצעים על ידינו המאפשרים יצירה של תשתית IT אמינה על ידי התמקדות במותגים אמינים ובחירת מוצרים אשר הוכיחו את עצמם בסביבות שונות.

כנאים ואנשי מקצוע שעוסקים בתחום התקשורת ובניהול רשתות בוודאי מבינים עד כמה מכשיר בדיקת רשת הוא חיוני במסגרת עבודתם. המכשיר הזה הוא האמצעי החשוב ביותר שעומד לרשות הטכנאי לצורך זיהוי ובדיקה כי הרשת אכן תקינה וכי הקו פעיל. כאשר תקלות צצות במערכות תקשורת או טלפוניה ישנן אפשרויות שונות שיסבירו את מקור הבעיה, והיא יכולה להתברר כתקלה מקומית בלבד או כתקלה נרחבת יותר. על ידי שימוש במכשיר הדיגיטלי ניתן לבדוק בקלות רבה את תקינות הרשת, והתוצאה תופיע על גבי צג דיגיטלי, מה שהופך את העבודה לקלה הרבה יותר. בדרך כלל, כאשר רוכשים מכשיר בדיקת רשת מקבלים סט שכולל מספר פריטים, בהם היחידה המרכזית, זו ששולחת על גבי הכבלים אותות אלקטרוניים ומחזירה למשתמש תוצאה על גבי המסך עצמו. בנוסף נכלל בסט גם מקלט שמאפשר זיהוי מהיר ופשוט של הכבלים, ועם סף הרגישות הגבוה שלו הוא מסוגל לקלוט טונים שנשלחים מהמכשיר עצמו גם אם אין כל מגע ישיר בין המכשיר לבין הכבל. זוהי דרך אידאלית לבדוק תשתיות של תקשורת, וידאו או סאונד.

 

ציוד רשת

לצד מכשיר בדיקת רשת זה ישנם סוגים נוספים, פשוטים יותר ופחות, חלקם כוללים כבלים ואחרים לא, חלקם מחייבים חיבור ישיר בין הכבל לבין המכשיר ואחרים לא. כך או כך, השימוש במכשיר הוא נוח למדי והאפשרות לצפות בתוצאות על גבי צג דיגיטלי היא אפשרות שהופכת את העבודה שלכם, כטכנאים, לפשוטה הרבה יותר. במקרים רבים כאשר אנחנו נתקלים בתקלות תשתית הצורך הראשון והבסיסי ביותר לשם איתור פתרון מתאים, הוא לזהות את מקור הבעיה. אם מדובר בתקלה בכבל או ברשת עצמה, הרי שהדרך הטובה ביותר לגלות את המקור היא על ידי שימוש במכשיר בודק רשת שיחזיר את התוצאות בדרך מהירה ופשוטה.

 

ציוד רשת

מערכת התקשורת היא אחת המערכות הקריטיות ביותר בכל בית עסק ועבור רבים מבעלי הדירות. בימינו, כאשר התקשורת מול לקוחות וגם מול מכרים ובני משפחה נעשית באמצעות האינטרנט או הטלפון, תקלות במערכות השונות עשויות להקשות משמעותית על שגרת העבודה ועל היכולת להעביר מידע בין אנשי הצוות וביניהם לבין המנהל או הלקוחות. כמובן שיהיה זה קשה עבור הארגון לפעול באופן תקין ומסודר כאשר מערכות הדואר אינן פעילות או כאשר אין אפשרות להעביר מידע בתוך הארגון או החוצה ממנו. הצורך בתפקוד תקין ורציף של מערכות התקשורת הוא בוודאי הסבר לחשיבותו הרבה של התומך, שנדרש לאתר בעיות וליקויים ולהציע פתרונות מהירים וטובים שיאפשרו לכולם לחזור לשגרה בתוך זמן קצר בלבד. מכשיר בדיקת רשת הוא אחד הכלים המרכזיים והבסיסיים שעל כל תומך וטכנאי להצטייד בו, וזאת כדי להקל את העבודה משמעותית ולסייע באיתור התקלות הקיימות מבלי לעכב את העבודה הסדירה

ציוד רשת

הקשר בין כבל CAT7 לבין הרשת הביתית שלך
הקמת רשת ביתית, בדומה להקמת רשת בבית העסק, מחייבת סביבת Ethernet שבתוכה יכולים המכשירים השונים לתקשר ביניהם, בין אם מדובר במחשבים, במדפסות או במוצרי טכנולוגיה אחרים. כדי לספק את התקשורת הזו נדרשים לנו כבלי רשת, וכיום ישנן קטגוריות שונות של כבלים המותאמים לצרכים שונים. למשל, כבלים תחת קטגוריה 5 יתאימו לתדירויות של עד 100 מגה הרץ ויכללו 4 זוגות מלופפים (או שזורים). לעומת זאת, קטגוריה 5e היא מעין גרסה משודרגת יותר, שכוללת מאפיינים נוספים ומאפשרת שימוש בכבלים למרחקים ארוכים יותר, עד 100 מטרים. בקטגוריה 6 נמצא כבלים שמתאימים לרשתות ג'יגה ומאפשרים ביצועים עד 250 מגה הרץ כאשר גם כאן המרחק המקסימלי הוא 100 מטרים, בדומה לקטגוריה הקודמת. ומה עם CAT7?

כמה מילים על CAT7
כבל CAT7 עומד בתקנים מחמירים יותר מאלה שמאפיינים את קטגוריה 6 ותומך בתקנים של CAT5e ושל CAT6. ההחמרה העיקרית מתבטאת בכל הקשור לבידוד של הכבל מפני רעש, וכדי להבטיח זאת ניתן לראות כי כל זוג גידים עטוף גם בשכבת סיכוך מנייר אלומיניום, וכך נכון הדבר גם ביחס לכבל עצמו. היתרון המשמעותי של כבל CAT7 הוא יתרון המרחק, וזוהי הקטגוריה הראשונה שמסוגלת להגיע למרחק גדול יותר מ-100 מטרים במהירויות של 10 ג'יגה ביט. ניתן גם לחבר לכבל קונקטורים שונים של Nexan (מסוג GG45) או של TERA, אם כי לא ניתן לחברו פיזית לקונקטורים אחרים כמו RJ45.

ציוד רשת

ההבדל העיקרי בין CAT7 לכל השאר
רבים בוודאי תוהים מה ההבדל המשמעותי בין CAT7 לכבלי רשת אחרים והאם באמת מדובר בכבל הכרחי יותר שאי אפשר בלעדיו. בסופו של יום ההבדל העיקרי הוא ברעש ובמרחק. ב-CAT7 יש בידוד גבוה יותר וההפרדה עבה יותר, וזהו בהחלט יתרון. בנוסף, כאשר הרשת הנדרשת היא ביתית מדובר לרוב על כבלים באורך שאינו עולה על 50 מטרים. אם כן, כבלים מקטגוריות CAT, CAT5e וגם CAT6 עשויים להספיק, שכן הם מיועדים למרחקים קצרים של עד 100 מטרים. CAT7 הוא כבל אידאלי כאשר המרחק הדרוש הוא גדול יותר.

ציוד רשת

אז מה עדיף לכם?
כאמור, ההבדלים בין הקטגוריות השונות הם קטנים יחסית אבל עשויים להתברר כמשמעותיים. בידוד בפני רעש, עוצמת הכבל והמרחקים – כל אלה עשויים להשפיע על איכות הרשת והתקשורת בתוכה. איש מקצוע בוודאי יוכל להציע לכם את הפתרון האידאלי עבורכם לאחר שיגיע לסרוק את המקום ולזהות מה אתם באמת צריכים ומה מתאים לכם. חשוב עוד להבין שקיימים הבדלים בין צרכי התקשורת העסקיים לצרכים הפרטיים גם ברמת עוצמת הקו וגם ברמת המרחקים. רגע לפני שאתם מפזרים כבלים ברחבי החלל ומחליטים שאתם יודעים לבד, התייעצו, שאלו איש מקצוע אמין וטוב, והקפידו לעשות את זה נכון עוד בתחילת הדרך.

 

 

גליל כבל רשת CAT7E באורך 100 מטר

מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח
מחיר: ש"ח

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ