התקנת אינטרקום לשער

 

התקנת אינטרקום לשער  

בעידן מערכות תקשורת ניתן למצוא את כל סוגי האינטרקום הכוללים מצלמה ומסך מגע לתוך הבית אנו בעידן מערכות תקשורת מומחים בתיקון אינטרקום לבית לעסק וגם לבניין
אתם גרים בבית פרטי שמוקף בחומה עם שער כניסה יחיד וחוששים להשאיר את השער פתוח מכניסה של גורמים לא רצויים לחצר שלכם? ישנם הרבה פתרונות שכדאי לכם מאד להכיר הוא האפשרות של אינטרקום לשער הכניסה שלכם, שיאפשר לכם לוודא בדיוק מי מבקש להיכנס לחצר שלכם ולהבטיח שדלת הכניסה שלכם נשארת נעולה בכל רגע נתון כשההחלטה למי להתיר את הכניסה נשארת בידכם בלבד.

האם התקנת אינטרקום לשער הוא הפתרון הקל

נכון, תמיד קיימת האפשרות לשמור על שער הכניסה נעול או להשתמש באמצעים שונים שימנעו את הכניסה אל חצר הבית או העסק שלכם. אבל,לא כל האמצעים הקיימים ידרשו מכם לצאת החוצה ולפתוח את הדלת באופן ידני או לחשוש שקוד הכניסה לקודן שלכם עלול לזלוג לגורמים לא רצויים.
לעומת כל הפתרונות הקיימים, אינטרקום לשער יאפשר לכם לקבל התראה ברגע שאדם כלשהו מבקש להיכנס ואף תוכלו לשוחח איתו ולברר את סיבת הכניסה, כל זאת מבלי לצאת מהבית. יתרון זה יאפשר לכם לשמור על שער הכניסה נעול בכל רגע נתון ולא יטריח אתכם לצאת החוצה לבדוק או לפתוח את הדלת באופן ידני בכל פעם שמישהו יבקש כניסה.
אנחנו בעידן מערכות תקשורת מספקים החל ממערכות ביתיות להתקנה עצמית ועד למערכות מורכבות משולבות. השירות שלנו זהה לכל לקוח, מקטן ועד גדול ונעמוד לרשותכם בייעוץ והדרכה מקצועיים לכל סוג מערכת שתבחרו ליישם. גם במערכות לבתים משותפים, נוכל לעזור ולהדריך אתכם איך לחבר אינטרקום לשער ולבחון אפשרויות שונות לביצוע חיבור אינטרקום לשער. אם אתם בעלי ידע בסיסי  ויש לכם מספר כלי עבודה בבית וידיים טובות, אין סיבה שלא תצליחו להתקין לבד.

התקנת אינטרקום לבית

אינטרקום על שער החצר מאפשר לנו לדבר עם מי שמבקשים להיכנס אל החצר ולחצו על לחצן הפעמון, במערכות המצוידות במצלמה ניתן גם לצפות במבקשים להיכנס. רוב המערכות מאפשרות פתיחת השער מרחוק כך שניתן לאפשר כניסה ללא שאנו נדרשים לגשת בעצמו לפתוח את השער וללוות את הנכנסים אלינו.

מתקין אינטרקום 

התקנת אינטרקום לשער

התקנת אינטרקום לשער

 האתגר הגדול ביותר בהתקנת מערכת אינטרקום לשער החצר הוא העברת הכבל המאפשר תקשורת בין הרמקול והמיקרופון המותקנים על צידו החיצוני של השער (או לידו) לבין השפופרת / צג / רמקול ומיקרופון / זמזמם פתיחה שנמצאים בתוך הבית. רוב מערכות האינטרקום נרכשות ללא הכבל, יש להצטייד בנפרד בכבל מתאים בחנות אביזרי חשמל (או חנות חומרי בניין / כלי עבודה בהן מחלקות חשמל), וודאו שאתם קונים כבל בעל מספר גידים נכון (תלוי במערכת שלכם, מערכות עם מצלמות צריכות יותר גידים מאלה ללא מצלמות וכו’) וכן שהכבל ארוך מספיק.
את הכבל יש להוליך בחצר כשהוא מושחל בתוך צינור מגן  אשר מגן על הכבל מרטיבות ועל שמירתו לאורך שנים 
 
לאחר שהעברתם את הכבל נותר להתקין את הפנלים בבית ובחוץ ולחבר ביניהם, אל הפנל בבית תגיע גם הזנה בחשמל (בדרך כלל מספק כוח חיצוני המחובר לשקע רגיל). אם מדובר במערכת המצוידת בזמזם פתיחה יש להתקין במקום מנגנון הנעילה הרגיל של השער כזה המאפשר חיבור החוטים ממערכת האינטרקום כאשר לחיצה על כפתור הפתיחה משחרר את הנעילה ומאפשר פתיחה חד פעמית של השער בדחיפה, כשהשער נסגר חזרה הוא שוב נעול. ידית רגילה תאפשר פתיחת השער מתוך החצר, מבחוץ, אם בכלל תתקינו ידית, היא תהיה סטטית ולא ניתן יהיה לפתוח באמצעותה את השער.

התקנת אינטרקום לשער בתור אמצעי לאבטחת הבית

כפי שכבר הוזכר, מערכת האינטרקום יכולה לשמש כאמצעי נהדר לאבטחת הבית, או כל אזור שתבחרו, בכך שהיא מאפשרת קו תקשורת בין גורמים בתוך האזור לבין גורמים החיצוניים לו, באמצעות בידוד זה ניתן להשיג אבטחה איכותית ואמינה מאד לאזור הבית ואף העסק. כיום, מערכות אינטרקום השונות הן כלי טכנולוגיים רב שימושי וכתוצאה מכך קיימים סוגים שונים של סוגים אינטרקום, ביניהם המוכר שבהם – אינטרקום לשער. אינטרקום לשער הנו אינטרקום אשר מוצב אל מחוץ לדירה, בשער שבכניסה לבית; מבפנים האינטרקום מנותב אל אמצעי תקשורת מסוים; כיום ניתן לנתב אינטרקום לשער אל מערכת הטלפון הקווי ואפילו אל המחשב הביתי או מכשירכם הסלולרי.כך שתהיה אפשרות לפתוח את השער או הדלת דרך מכשיר הסלולר

לא חשוב איזו מערכת שבחרתם, מורכבת או פשוטה, יקרה או זולה.
מערכת הפועלת על זיהוי של קול או תמונה, מה שייקבע את התפקוד של המערכת זו ההתקנה.

כאשר אתם בוחרים מערכת אינטרקום מחברה מסוימת, נוסף על איכות המערכת, חשוב מאוד לבדוק גם את איכות ההתקנה.
נסו לברר האם האנשים שמעסיקה החברה מכירים היטב את כל סוגי המערכות ויודעים לטפל בהן באופן מקצועי.
וכמו בכל מוצר, אל תשכחו לבקש אחריות הן על המוצר והן על ההתקנה שלו.

התקנת אינטרקום לבית משותף

מערכת אינטרקום לבניין משותף עם מצלמה מגבירה מאוד את רמת האבטחה.
המצלמה מאפשרת לזהות בבירור את כל מי שמעוניין להיכנס אליכם.
כדאי לבחור מצלמה המכסה שטחים נרחבים כולל שביל הגישה, לובי הכניסה ועוד.
יש מצלמות המתעדות ושומרות בזיכרון את התמונות, בכל מצב שבו תידרשו לבדוק מה קרה, איך זה קרה ותבקשו לזהות את האנשים שהיו באירוע, תוכלו להיעזר בתיעוד של המצלמה.

מצלמה בשער תמנע מהשומרים את הצורך לקום ולצאת אל השער בכל מצב שבו הוא לא מצליח לזהות את האנשים המבקשים להיכנס באמצעות הקול.
זוהי אפשרות אפקטיבית מאוד בימים גשומים וסוערים וגם בשעות החשכה שבהם לא נעים ואפילו מסוכן לצאת לבד לאזור החשוך.

מערכות אינטרקום 

חדשניות מתחברות לקו הטלפון וכך אין צורך בחיווט ויש אפשרות לבחור במערכת חדשנית עם כרטיס קרבה שמאפשר לדיירי הבית להיכנס במהירות ללא צורך בהקלדת קוד זיהוי או בהמתנה עד לפתיחת השער או דלת הכניסה על ידי אחד מבני הבית. כמו כן, ניתן למצוא בשוק מערכות אינטרקום לבית פרטי עם קורא טביעת אצבע, מערכת חדשנית המאפשרת שליטה מלאה וקביעה מי יכול לפתוח את הדלת מבחוץ, יש מערכות המגיעות גם עם מצלמה אינפרה אדומה המאפשרות ראייה איכותית גם בחושך.

לפרטים נוספים פנו למומחים של עידן מערכות תקשורת ונשמח לייעץ לכם בכל שאלה כתובתינו הפרדס 5 אזור

טלפון:054-6999087-03-5716044      

www.idan-comp.com

 

 

 

 

 

 

    הכנס פרטים ותענה בהקדם

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    לוגו של וואטסאפ